• Fru JD

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Skrattig tjej: Jag hade då inte anmält mig till ett sådant TV-program. Tänk på att det kan ses av jättemånga och det är ju inte alls säkert att man tycker att det är så kul att så många känner till en av just den anledningen. TV gör vad som helst för att lämna ut folk och jag tycker att ni ska vara rädda om er genom att inte vara med! Nu låter jag kanske lite gammal, men det är jag ju också

• Fru JD

Athena: Nää, vilken tråkig dipp. Usch vet hur det kan kännas när det blir sådär! Hur känner du dig?

Nightfall: Oj vilken dip så tidigt i kurvan. Vad kan den bero på tror du?

HW: Ännu en som dippar. Men du, vilken skillnad från förra kurvan. Det måste vara skönt ändå!

Magda: Jag såg att du kommenterade din jämna temp. Men vad jag kan se, så har du precis som jag en termometer med bara en decimal. Då är det nog inte så konstigt att det ibland blir så jämnt (även om det inte brukar bli det). Egentligen ska man väl använda en med två decimaler.. Jag gör inte det, för hittills har man kunnat tyda mina kurvor rätt så bra ändå. I vilket fall som helst så är det en himla tjusig kurva fortfarande!

• Fru JD

En tjusig kurva som DU har menar jag alltså, Magda! Min egen är trist än så länge då jag inte kommit förbi den magiska ÄL ännu.

• Fru JD

Athena och Nightfall: Vad ledsamt! Välkommen tillbaka när du vill Nightfall...

• Fru JD

Babynr1: Jag tror att FF inte sätter ut där du vill ha krysset därför att det fattas en temp. FF går på tempen först o främst i alla lägen.

• Fru JD

HW: Vad tråkigt att det känns så! Känner till den känslan alltför väl.. Kram till dig!

• Fru JD

Korpan: Jag hittar inte din kurva?! Tempar inte du här hos oss?

• Fru JD

Magda: Ett stort MEGA-grattis till dig!! Nu håller vi tummarna allt vad det går för att allt går bra och att ert lilla pyre får stanna kvar! Tänk, en bröllopsbebis..

• Fru JD

Goa goa Snice: Jag tror att jag kommer att ha ÄL på fredag kanske. Jag har inte fått utslag på stickan ännu. Och iom att jag har fått det innan så har jag blivit kaxig nu och tror att jag får det varje gång.. Det kommer jag väl att få äta upp... Nämen allvarligt talat så har jag haft kraftig ÄL-värk ett tag idag så det är på gång hoppas jag.

Vad skönt det är för dig med en så fin kurva!! Jag tänker på din förra och vad jobbigt att vänta på en ÄL som kanske/kanske inte kommer!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*