• Fru JD

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Snice: Tack, jag förstår hur du menar. Ja, vi får se... Du ser min första LF var 14 dgr, min andra var 12, men den första kurvan kan ju vara knepig då det var den första efter utomkvedet. Tack snälla du för du att du hoppas för mig. Det känns inget vidare om jag ska ärlig, men snart nog får vi veta.

N1ettan: Huamig, ingen vidare dag att ha BIM på. Iaf inte om man vet att det inte kan bli något annat än just BIM. Kram till dig!

• Fru JD

Blähä, vad jag mår skunk. Jag har vetat att mensen är på g i ett par dagar nu, för alla symtom har visat på det. Ändå tog jag ett test idag (HELT emot mina principer...) för att få det ur mig om ni förstår vad jag menar. Det var negativt som jag visste så nu känner jag mig mer avslappnad, konstigt nu. Det är liksom bättre att veta, och även om jag visste så var det dessutom bättre att få det svart på vitt. Nu går jag vidare till försök 4 efter utomkvedet. Måtte bara mensen komma igång så snart som möjligt. Har inte läst en rad, utan är genomego idag. Hoppas att allt är bra, såg i ena ögonvrån att det ser bra ut för er, Fealin o Äppelblomma! Hoppas det fortsätter så!

• Fru JD

Skrattig tjej: Finns det en ungdomsmottagning där du bor? Där brukar de ha jättebra gynekologer, barnmorskor och även kuratorer som kan vara jättebra att prata med när allt känns skit.

• Fru JD

Äppel: Ont i magen, inte sovit nästan något i natt. Mår tjuvtjockt precis som jag gjort varje mens nu efter utomkvedet. Dessförinnan hade jag ganska lindriga mens-besvär men det kan man inte kalla dem nu, faktiskt. Dessutom testade jag ju neg... Jo, jag är säker. Kurvan vänder ner imorgon. Det är som det är. Kram.

• Fru JD

En mega-jätte-bamsekram till Jozfein!!! Åh, vad tråkigt!

• Fru JD

Äppelblomma: Jag håller med alla andra.... Grymt snygg kurva! Om inte detta är en plus-kurva, ja då vet jag inte..

Snice m fl: Tack för att ni tittat på min kurva.. Idag droppade min temp med 0,2 och jag väntar mig att eländet brakar lös i morgon, precis som FF förutspådde. Det känns ok ändå faktiskt, det kändes värre för ett par, tre dagar sedan. Kram till er!!!

• Fru JD

Snice: Det tycker jag med!!! Ha en bra dag på jobbet och håll dig undan magsjuke-baseluskerna!!

• Fru JD

Fealin: Tack! Fast spotting, tyvärr. Störtsäkert mens-symptom för min del... Vad roligt att din kurva gick upp!!

Myliten: Hej, vad roligt att se dig och att du fortfarande är gravid!!!

Äppelblomma: En jättekram till dig!!!

• Fru JD

Fealin: Visst kan jag ordna med glöggfest, men du kanske inte kan delta?!? Aha, så du är skendräktig du.... . Ja, gud vad tankarna kan dra iväg med en... fastän man faktiskt försöker att inte tänka så. Men så fort man har en stund med sig själv så är det kört igen, då är det namntänk, flytt, dop och hela köret. Men icke nästa månad, då ska jag inte hålla på så... Jag lovar.
    Förresten ska jag ordna glöggfest så får det vara med den med rom i. Har precis upptäckt den och den är ju SUPERBT god.

Jordgubb: Tyvärr så vet jag inte riktigt vad som menas med det du skrev. Någon annan som har en aning?

Snice: Jag fattar att du är less på mens... Uäh, finns det något tristare?? Jag har lite tur med det, för jag brukar sällan blöda länge *peppar, peppar, ta i trä* (Jag har verkligen blivit vidskeplig apropå ingenting!) Hoppas det sinar nu och snart är det dags för er att ta nya sängkammar-tag igen

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*