~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Alla: Jag vill be om ursäkt för att jag varit dålig på att analysera o kolla era kurvor. Här är bara alltför mycket att göra! Förhoppningsvis lugnar det ner sig snart!
Alla: Jag vill be om ursäkt för att jag varit dålig på att analysera o kolla era kurvor. Här är bara alltför mycket att göra! Förhoppningsvis lugnar det ner sig snart!
HW: Blir du inte helt spattig av förväntan? Det hade jag blivit om jag var du.. Hur känns det? Och jag vet att flera har frågat, men jag har kanske missat svaret men har du tänkt att testa snart?
HW: Där låg ett svar från dig, såg jag nu.. Hoppas du känner fel!!
HS Bobbo: Vad tråkigt! Usch! Gör som du känner när det gäller att vänta, inte vänta. En läkare sade till en väninna till mig, att är kroppen inte redo för att bli gravid så blir man inte gravid. Alltså ingen fara att bara köra på.. Men du känner säkert vad som är bäst för dig.
Pilsa: Jag skulle nog också kalla den flytningen för EW. Om du kan draaaaaaaaaaa ut den alltså. En sängkammarvals kanske inte är fel nu, alltså??
Godnatt alla starka tjejer!
Äppelblomma: Då har vi nog värpt klart våra ägg på samma dag. Jag tror att jag har ÄL idag också. Tempen imorgon får visa om jag har rätt! Vi får följas åt..
Fealin: Jag kollar aldrig min tapp. Eftersom jag har andra ganska klara tecken så har jag inte brytt mig om det. Tyvärr inga vettiga tankar från mig när det gäller detta alltså.
Snice: Jag har också en katt - en gammal gubb-katt som kräver uppmärksamhet på helt okristliga tider ibland! Men jag tror inte att detta kan ha påverkat din temp något nämnvärt. Jag ska kolla din kurva o återkomma!
HW: Trist med din sänkning.. Men den har inte gått under coverline än..
Ofir: Lilla goa Ofir, *skakar på huvudet åt galet inlägg om skyhög sannolikhet att man dör på sjunkande skepp om man för en gångs skull skulle få plussa* Jag tror Babynr1 får ge dig adressen en gång till till webbsidan som handlade om positivt tänkande
.. (Jo, jag vet - jag borde nog läsa den själv några fler gånger också.) Din kurva är jättefin ju, och det ska bli väldigt spännande att följa den!
Jessica: Jag vet att du sagt det massor av gånger, men när (vilken dag) skulle du göra den där undersökningen?? Tänker på dig väldigt ofta och hoppas att ni snart, snart ska få ett syskon till lilla Emilia!
MdJ: Hur känns det för dig? Några symtom åt ena eller andra hållet?
Havssol: Ler åt din kurva.. Hur har du det och när kommer du tillbaka??
Thessis77: Snygg dipp på dag 7!! Var det då du vaknade tidigare? Jag håller tummarna för dig!
Snice: Det håller jag verkligen med dig om, att din kurva ser annorlunda ut nu... Åh, du vet att jag verkligen önskar dig din man har rätt!
Babynr1: Du trodde att ÄL var en dag senare än vad FF satt ut va?? Bara att vänta o se nu!
Cotterpin och Jozfein: Jag kommer inte in på era kurvor, min dator bråkar så förb--t mycket med mig just nu så jag är på väg att hiva ut den genom fönstret. Iaf så befinner ni ju i "väntans tider", förhoppningsvis i mer än en bemärkelse.
HW: Nä, vad tråkigt!! Men ja, vi ser framemot att följa dig nästa månad!
Thessis77: Men om du känner så starkt för att testa, så kan du ju göra det. Jag förstår hur du tänker. Det enda som håller mig ifrån att testa innan BIM (hittills iaf) är att jag är rädd för ett plus som slutar i tidigt mf. Då vill jag hellre inte veta, om du förstår. Men jag tycker du ska testa om du känner att väntan på BIM blir lättare att hantera då. Kram till dig.
Ofir: Vilken härlig tjej du är och lite galen
! *skrattar högt*
N1ettan: Jag skulle vilja säga att sambosar inte alltid förstår hur komplicerat det är, det här med att göra bebis. Min man föreslog förra månaden typ 2 dagar INNAN äl att vi skulle vänta i sisådär 4-5 dagar till han var lediga och vi båda kände oss lite piggare. När jag försökte förklara (utan att bli alltför upprörd) så såg jag att han inte fattade något, även om han ville försöka förstå. Blicken var tom..... och något dum. Skämt åsido, saken är ju den att de med sin kropp i princip kan producera bebisar hela månaden, men så är det ju inte för oss. Vad vill du själv? Skulle det kännas ok att lägga ner tempningen och pröva utan ett tag och sedan komma tillbaka om det visar sig att det inte blir något?
Babynr1: Jag tror att det kan vara olika, för några blir tempen lägre om man sovit färre timmar, för en del blir den högre. Men jag TROR att för de flesta så blir tempen högre när man sovit lite. (Jag har hört att den där temp-korren inte är så där jättetillförlitlig, och jag tror inte den funkar för mig, men det kan säkert vara olika)
Äppelblomman: Tack för din kommentar. Hoppas du får ditt kryss i morgon. Jag tror jag får mitt på söndag. Om min temp fortsätter uppåt vill säga.
Hs Bobbo: Det kan väl vara skönt med Äl-tester så här första cykeln efter, innan du har koll läget igen. Förstår att det känns tufft för dig emellanåt.