• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • pilsa

Kram Cotterpin,så tråkigt:(

Grattis Jessica,Lycka till med maggen:)

ni får gärna kolla min väldigt hoppiga kurva,fick ju tokstarkt plus på ältestet i går och hade, har Ew flytningar,tog ett test nu det är oxå posetivt,vi fick till det i går,men i dag blir det nog inget,tror ni det räcker i morgon?

Kram

• Duntoffla

Stort grattis Jessica26!

Skickar kramar till er som fått besök av tanten.

Äppelblomman- jag är så säker på BIM efter mitt MF. Det blir ju första mensen efter det. Om skrapningen räknas som mens så borde BIM vara 8-9/11. Blir galen av att inte ha koll på kroppen. Jag tror att jag hade ÄL för ett par veckor sen. Så mensen borde vara på intåg om jag har rätt.

Que Vivra verra- den som lever får se
  • myliten

Pilsa - hoppandet gör ju tempandet lite svårtolkat, men med starka plus på ÄL-test som fertila flytningar så stämmer ju mycket nog! ÄL under senare delen av idag, skulle jag gissa utifrån det. Men det kan ju förstås också vara imorgon det släpper... Hur som klara väl sig ägget uppemot 24 h, och spermierna flera dar, så mys igår och imorgon borde väl vara bra nog?

• myliten

Snice, hur går det för dig? Någon mens i sikte?

• pilsa

ja,min kurva är ingen vacker syn,blää,fattar inte varför det hoppar så.
    då ska jag attackera maken i morgon oxå,hoppas han är med på noterna:)

• pilsa

Tack den som lade in mitt BIM jätte tacksam över det:D

• äppelblomman

äppelblomman som bidrog med dagens goda gärning..

• pilsa

jätte gulligt av dig,jag vet inte hur man gör,ska man kopiera hela listan eller?

• äppelblomman

pilsa - Ja, kopiera hela listan, klistra in allt där man skriver inlägg. Sen är det bara att klippa ut och klistra in din egen länk där du vill ha den. Busenkelt!

• pilsa

Ok äppelblomman,så har jag gjort,men jag får alltid ett mellanrim där min länk har suttit,den får jag aldrig bort.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*