• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • äppelblomman

pilsa - Bara att ställa markören främst i den raden som är under mellanrummet och sen flytta upp genom att trycka på tangenten över "Enter". Den längre pilen, tror den heter "Back". Hoppas du förstår vad jag menar..

• pilsa

varför tror ni att min temp är så hoppig?
    kan det bero på att jag tränar? eller vad kan det vara?
    någon som har en teori?

• Snice

En liten rad från mig... har tyvärr inte kunnat vara så aktiv här de sista dagarna p.g.a mycket att göra!
    Jag fick ju en låg temp idag med och det är väl bara att invänta mensen... fick lite rosaktig flytning idag så den är väl på ingång. Suck va trist! Men jag väntar tills det kommer blod innan jag räknar det som mens.

Grattis Jessica26! Verkligen god nyheter vännen!! När ska du testa igen?!

• skrattigtjej

jessica.. och äpple..tack hihi

Emmy
  • myliten

Just det, har glömt att gratta dig, skrattigtjej - Grattis på födelsedagen!

• skrattigtjej
    myliten skrev 2006-11-06 19:11:19 följande:
    Just det, har glömt att gratta dig, skrattigtjej - Grattis på födelsedagen!
    TACK SÅ  MKT

ojoj oj 19år sedan mamma födde mej sin lille flicka

haha ja lyckas inte ens få barn själv nu :-/   inte ens håla mej bra på vågen.. suckar

nåja bättre lyckat nästa gr
    Emmy
  • Thessis77

Hej tjejer, har försökt smälta besvikelsen efter tantens besök,men än är jag nog lite deppad. Dessutom går tiden så långsamt i väntan på nästa äl. Tavk så massor för alla era kramar och tröstande ord! Hoppas nu man lyckas pricka in den denna månad också... Nå, i väntan på det så kan man ju kolla in era kurvor istället!

Snice: Åååå... tempsänkning men ingen mens? Du lär väl få ditt svar ganska snart i alla fall, hoppas tempen går upp i stället för tantbesök!

Äppelblomman: också lite sänkning, men tror inte det är någon fara än. Vad som helst kan ju hända så tidigt som 10 dagar efter äl!

Myliten: om det där inte är en implantationsdip så vet jag inte vad! Hoppashoppashoppas!!!

Jakey: Hoppas kurvans riktning håller i sig!

BabyNr1, fealin & FruJD: väntaväntavänta. Usch, vad jobbigt med väntan på BIM, men era kurvor ser ju fina ut! Nu är det bara att hålla fingrar och tår korsade och försöka hålla ut! Jättespännande!

• Thessis77

och sist men inte minst

Jessica26: Ett STORT grattis till pluset!

Skrattigtjej: Ett STORT grattis på födelsedagen!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*