• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Snice

Åh nej... Stor kram till Jam också!

Bäsebus, va kul att inseminationen gick bra! Hur går det till med sånt? *nyfiken*

Babynr1- Jag fick en ljusrosa strimma i trosskyddet mitt på dagen... sen inget mer... Skumt! Normalt innan mens brukar jag få bruna spottings som håller i sig tills mensen kommer...

Just ja, Grattis på födelsedagen skrattigtjej!

• Cotterpin

Tack tjejer, börjar kännas fruktansvärt lönlöst detta.. sätta i sig massa hormoner som inte ger ett skit..

• skrattigtjej
    Bäsebus skrev 2006-11-06 21:34:13 följande:
    Jam fick tyvärr mens i lördags Kramar om henne Idag har vi inseminerat, kom hem vid 20.00.... Det gick superbra Grattis Jessica till +++Grattis skrattigtjej på födelsedan *vrålar- ja må hon leva*Kram
    oj då
     kram aom

ta
    tack fick man en sång med
    Snice skrev 2006-11-06 21:51:41 följande:
    Åh nej... Stor kram till Jam också! Bäsebus, va kul att inseminationen gick bra! Hur går det till med sånt? *nyfiken*Babynr1- Jag fick en ljusrosa strimma i trosskyddet mitt på dagen... sen inget mer... Skumt! Normalt innan mens brukar jag få bruna spottings som håller i sig tills mensen kommer... Just ja, Grattis på födelsedagen skrattigtjej!
    hehe tackar .-)
    Emmy
  • Snice

Så sur jag blir! Nu har jag tydligen inte ens haft ÄL enl. FF! Jag ger upp snart! *vill bara gå och lägga mig igen*

• äppelblomman

Snice - Krysser borta? Så blev det för mig sist ju. Så fort jag kommit förbi det dagar LF borde varit, så försvann krysset.. Himla konstigt. Någon spotting eller liknande?

Visst är min kurva annorlunda mot tidigare. Bara hoppas att det är positivt. Idag gick tempen upp igen, ordentligt men har tydliga menskänningar i mage och rygg. Vänta och se..

jam - KRAM!

Bäsebus - Härligt!

• fealin

Gomorron alla.
    Snice: Det är klart att du kan ha haft äl även om FF är lite snåla med kryssen. Ibland är det ju väldigt små skillnader i temp som gör hur, om eller var dom sätter ut kryssen.
    Roligt att du också tror att jag hade äl dag 15. Eftersom älsekretet var borta dag 16 så tror jag ännu mera på dag 15.

Grattis Jessica26!!!!!!! Jag måste bara ställa en mera intim fråga....när man tittar på din BD så myste ni 3 dagar innan äl. Stämmer det?

kram till alla er som fått mens. Ibland känns det tröstlöst att försöka bli gravid

Nu ska jag kika runt lite

• fealin

WOW äppelblomman!!!! Vilken snygg ökning!!! För du satte väl inte termometern under lampan

Myliten: FAstnade ägget igår tro?? Spännande!

Jakey: Fin ökning på dig också igår men ingen ny temp idag ännu.

Babynr1: Din kurva ser ut lite som min...termometern har fastnat på en temp....platt och lite tråkigt tycker jag...men vem vet. Det kanske bådar gott för oss!

FruJD och Bäsebud...väntans tider är såååå tråkigt!!!

• äppelblomman

fealin - Vad tror du om mig egentligen.. Blev faktiskt själv förvånad över att tempen steg såpass, efter sänkningen igår. Har PMS-känningar just nu men man vet ju aldrig. Hoppas kan man alltid göra!
    Hos dig är det däremot stadigt.

• Bäsebus

Snice: Vi valde att inseminera på egen hand med donator i väntan på ivf...Det är inte så svårt, en mugg till killen och en medicinspruta till tjejen....Sen kan du nog räkna ut Var tusan tog ditt fina kryss vägen???

Myliten: Kanske imp dip, väntar med spänning på dagens temp

Äppelblomman: Ser bra ut för dig

Kramar till er som fått mens, ska skrämma tanten tills nästa gång så hon inte vågar komma till tråden

Håller tummarna för er som inväntar BIM, nu lär vi ju plussa

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*