~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Vad tråkigt HW...massor av kramar till dig. Ha det så bra och kör hårt på julafton..
Vad tråkigt HW...massor av kramar till dig. Ha det så bra och kör hårt på julafton..
Jag håller med dig Cotterpin. Din kurva stiger verkligen till skyarna!!!! Det måste leda till något bra!
Snice: Vilken tråkig dipp du fått
Är mensen på G? Jag som trodde på dig! Massor av kramar.
MDJ: Många kramar till dig också. Du får glädja dig åt att du har en välskapt dotter sålänge. Det är många som skulle ge allt för att få ETT barn.
Babynr1: Vilken tråkig störtdykning du gör
Hur gick det på utredningen igår? *Nyfiken*...vi funderar ju som sagt på att också gå samma väg.
Cotterpin & Jozefin: Håller tummarna för er. Jag tycker att det är alldeles för få som plussar i den här tråden!
Äppelblomman: Jo, igår hade jag en fin ökning..men idag gick den ner igen. Men kollar jag på tidigare charts så har jag haft en uppgång dag 5 o en nergång DPO 6 så allt är som vanligt här...igna tecken på graviditet den här månaden heller.
Din kurva tog också ett fint steg uppåt igår!Forsätt att jobba på åt det håller så kanske tom ff är så generösa att dom bjuder påe tt kryss..
Ja...vi får väl bara sitta o invänta BIM...
Duntoffla: Ditt kryss är nog påväg nu..skulle gissa på äl dag 13 eller 14. Har du tjuvlagt in några tempar en eller två dagar framåt för att se var krysset dyker upp? ...eller är det bara jag som kör med sånna trix??
Är ingen annan vaken idag???
Babynr1: Vad bra att du fick en trevlig läkare! Jag förstod dock inte att han tyckte att ni inte hade träffat äl så bra? Missuppfattade jag något? Jag tycker att ni har träffat rätt varje månad. Om han dessutom sa att ni bara behöver mysa varannan dag så spelar ju inte exakta äldagen så stor roll...?
Jag pratade ju också med en kvinnlig och hon var så sur o tävr jag kände inte att det var någon som jag skulle kunna ha förtroende för så var glada att ni träffade en bra!
Jag tycker inte du ska sluta tempa (av egoistiska skäl)...det vore tråkigt om du inte hängde här på tråden o vi får följa hur det går för er!
Babynr1: då förstår jag. Du ser...bara för att ni var och pratade steg din kurva..
Många av dina tidigare kurvor dippar ju också någongång 10-11 DPO...även den då du var gravid gick ju upp o ner på slutet!
Men Pilsa:du har ju ett kryss....vad är det du funderar över?
...och dessutom positivt äl-test...
Vilken av temparna var din ordinarie temptid?
Jag tycker att du kan ha det som du har det. Du har ju fått ditt kryss och äl-testerna visade positivt så du hade ju säkerligen äl dag 14. Ta det lugnt bara!