~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Men äppelblomman då!!! Vad händer?? Din kurva såg ju hur lovande ut som helst! Jag tycker inte att vi ger upp riktigt än!
Men äppelblomman då!!! Vad händer?? Din kurva såg ju hur lovande ut som helst! Jag tycker inte att vi ger upp riktigt än!
Äppelblomman jag önskar verkligen att det luter åt något bra för oss båda!
Hejsan myliten!! Vad kul att du tittar in och att du fortfarande är gravid! Hur känns det? Rest en månad? Får man fråga var du har varit?
och myliten..jo, min kurva ser annorlunda ut från tidigare. Hittills har den ju alltid sjunkit på dag 10 men det gjorde den inte nu utan ökade istället
Det är det positiva med att ha likadana kurvor..man ser ju när det händer något med den.
FruJD WOW..det var ju ingen sänkning idag! Hoppet lever!!
Neeej, FruJD!!!!!!! massor av kramar! Blir det glöggparty nu då?? *ler*
VAd kul myliten!
Vad gör man när man är så skendräktig att man nästan köper barnvagn? *asg*...kan någon ta ner mig på jorden??!! Jag behöver höra lite realistiska ord. Jag var hemma från jobbet idag för att städa.. *host host*....jag kan säga att jag har inte börjat ännu...
usch...kan inte bara mensen komma så jag slipper det här...vår hund är lika skendräktig hon....okej..hon kanske är lite värre för jag har åtminstånde inte börjat bädda ännu...
Godmorgon Duntoffla!
Tyvärr sjönk min temp idag så då kanske men skendräktighet kan lägga sig lite..
Hur går det för dig?
Duntoffla: Varför tror du redan på mens? Så illa ser det väl inte ut? Du har ju många dagar kvar dessutom! Om inte kroppen bestämt sig för annat förstås. Jag håller med om att spetsad vinlögg och opasotiserade ostar kan få vem som helst på bra humör ..
Snice: Jag förstår att det är tungt att blöda länge! Jag tillhör ju dom med tur och blöder ca 2 dagar. Men min bästa vänninna blöder i princip fram till äl och i floder....så jag lider med dig. Kram på dig!
Fru JD: Har tanten dykt upp hos dig eftersom du redan dukar till glöggfest?? Jag kommer gärna. Jag tror inte att man behöver ahålla sig alkohol vid skendräktighet..
ahålla=avhålla....tydligen inte så många vakna ännu så jag tar upp all plats jag bara kan här på tråden..hehe