~*~* Termometer beroende vänner~*~*
ojojoj...duntoffla...din kurva ser minsann inte illa ut den heller!! ÄR det många som ska få pluss i julklapp måntro
ojojoj...duntoffla...din kurva ser minsann inte illa ut den heller!! ÄR det många som ska få pluss i julklapp måntro
Många kramar till Jozefin. Alltid lika tråkigt..
Vart har Frun tagit vägen?? Vill se dina tempar!
Äppelblomman: Ser strålande ut!!! Några gravtecken??
Min temp gick faktiskt upp idag! Annars har den alltid gått ner på DPO 10.
Inga nya tempar för jorgubben
Duntoffla: Ser högt o bra ut. Forsätt så.
Pilsa: Svårt att säga något om din kurva. Du ligger mycket lågt i temp men det behöver ju itne betyda något.
n1ettan: ÄL i helgen? Hoppas ni jobbade ordentligt!
Men var är alla???? Har ni alla varit på julfester i helgen och tar er inte upp i det fina regnvädret???
Jadu äppelblomman, jag jobbar allt vad jag kan på att få tempen o stiga..
Din kurva ser ju oxå hur bra som helst ut. Positivt när dom börjar öka på slut-tampen! Vad säger du, ska vi ta o plussa den här månaden??
oj..vad häftigt äppelblomman! VAr stod det någonstans på ff??
Måste också in o glutta om dom skrivit något om min..men antagligen inte än...men SNART får dom minsann skriva GRAV..hehe
"Full av optimism"...
aha äppelblomman..jag har också vip...men i min står det bara att jag typ inte får tjuvtesta...
skrattig tjej: Jag har sagt det förrut till dig...det känns som du har lite att fixa med dig själv och ditt psyke innan du kanske blir gravid. VArför inte jobba på den biten och forsätta att försöka bli gravid som vi alla andra gör? Jag tror att en förutsättning att bli en bra mamma är att kunna ta hand om sig själv och må bra själv först. Många får vänta till dom blir 40 innan dom blir gravida...det är ingen självklarhet att vare sig få bli gravid, få hjälp eller att faktiskt få ett barn. Ett barn är en gåva och inget du kan kräva. Att skriva åt och anmäla läkare lär INTE förbättra dina chanser att få hjälp.
Äppelblomman: Jag håller med dig. Det finns inget tråkigare än att testa minus..
Vi får vara tåliga och hålla ut. När man tempar så blir det ju faktiskt mycket mera spännande mellan äl och BIM...nu kan man ju gissa lite dag för dag iaf!
Tack Bäsebus! Känns alltid skönt med lite peppning!
Äppelblomman: Vi får gå o lägga och tok-tidigt ikväll så det snart blir morgon
..nästan som julafton varje dag. hahaha
Duntoffla: Jag tror inte att tempen är på väg ner för att mensen är i antågande....det är för tidigt. Kanske en fin imp.dip!
Vi håller tummarna!
Fru JD: Din kurva ser ju jättefin ut. Jag tror inte det är menssmärtor du har
Min temp gick ner 0.1 i dag men den ligger ju fortfarande på den "övre" nivån.