• fealin

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

wow äppelblomman! vilken stigning för dig!!!! ser ju strålande ut!
    Min sjönk lite men ligger fortfarande över den "första platån" efter äl. Så jämfört med tidigare kurvor så kan man se det positivt med glada ögon..

• fealin

Duntoffla: Jag håller med dig om att man pendlar ständigt mellan hopp och förtvivlan men det är nog en del av spelets regler..
    Igår var jag gravid och idag är det glöggfest..

• fealin

äppelblomman: Du testade ju BIM -2 och det kan ju mycket väl komma ett pluss senare! Jag hoppas fortfarande på dig! Vad bra att du inte haft några spottings!

• fealin

Duntoffla: Ha en ovanligt trevlig kväll..

Äppelblomman: Inte ego-du! jag mår fortfarande illa som en gnu och jag har fortfarande lite små förhoppningar. Avvikelser är ju alltid roliga från mens-kurvor..

• fealin

Gormorron alla!

Fru JD: Massor starkvinsglöggkramar till dig! Det är ju inte sämsta månaden att inte plussa på.. Man får försöka se det lilla positiva som finns. På ett sätt är det skönt med så lite mens...bara en liiitet liiiitet trosskydd räcker.. Kroppen fungerar ändå. Jag jar ju trots allt 2 barn så det är kanske bevis nog för dig så slipper du analysera sönder din stackars kropp..*ler*...

Äppelblomman: Ser verkligen fram mot din temp idag...dags att vakna nu!!! *ropar*.

Min temp gick upp lite lite idag...detta betyder att jag kommer att vara forsatt skendräktig idag..haha..men som Fru JD sa..starkvinsglögg är okej vid skendräktighet..

• fealin

jordgubb: Din kurva ser också fin ut. Känner du av någoting?

Pilsa och Duntoffla: Tråkig tråkig väntan när inget händer mitt mellan äl o BIM..passa på o julpyssla nu eftersom ni kommer hänga på fl hela tiden strax innan jul..

• fealin

..Det jag skrev till Pilsa o Duntoffla gälelr dig med n1ettan! Kanske en extra fin julklapp i år! Tomten lär vara snäll har jag hört..

• fealin

Pilsa: Tråkigt med termometern. VAr inte den ny??
    Ska du ha mens nu? Du har satt ut BIM till den 22/12?

• fealin

Tack Magda för gravbacillerna! Vi behöver dom i den här tråden. Har varit lite dåligt med sånna.
    Hur är det med dig och fröet? Känner du dig gravid nu?

• fealin

Pilsa: VA? *s*..dränkte du termometern??? Hur lyckades du med det? Var den olydig eller??

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*