~*~* Termometer beroende vänner~*~*
pilsa - Ok men hur kommer det sig att FF satt testdatum nästa fredag om du tror på BIM imorn? Var inte min mening att stressa dig.
pilsa - Ok men hur kommer det sig att FF satt testdatum nästa fredag om du tror på BIM imorn? Var inte min mening att stressa dig.
Ok, då hoppas vi förstås att tanten håller sig undan tills dess och att du får ett fint plus!
pilsa - Testar imorn eller på sön, beroende på hur tempen beter sig. Kanske att tantskrället kommer under helgen också.. men hoppas inte på det förstås!
pilsa - Nu känner jag mig skyldig till att ha påverkat dina tankar om att testa!
Ibland kan det väl vara så att ÄL-test kan visa positivt vid graviditet, har hört de som anat graviditet på det viset. Själv har jag aldrig använt ÄL-tester, så jag ska väl inte säga nåt egentligen.
Inte svårt att vara testoman enligt mig. Krävs stor vilja att avstå, när man väl fått det på hjärnan!
pilsa - Bara väntan som gäller nu, för oss båda!
Hej på er alla!
Har varit mycket aktivitet sen jag loggade ur igår em!
Tempen sjönk lite idag men fortfarande inga spottings. Värken i magen också kvar. Testade inte idag men testar nog imorn om inte tempen dyker.
fealin - Så trist med en sänkning!
Men har ju fortfarande inte gått under cover.
Jordgubb - Hur är det hos dig idag?!
skrattigtjej - Beklagar sorgen, aldrig lätt att mista någon som stått en nära.
Precis som de andra redan skrivit, så vore det nog en bra idé om du vände dig till någon för att prata. Låter som om du har många känslor och tankar som behöver "redas ut". Hoppas det löser sig för dig och att du i framtiden blir redo att skaffa barn. Kram!
Duntoffla - God morgon! Ja, håller sig tempen eller stiger så lutar det åt att det blir ett test imorn. Är så himla nervöst att testa bara!
Duntoffla - Ja, egentligen är det dumt att testa innan BIM, fast det är svårt att låta bli ibland! Bättre att vänta lite extra, det är ju såå trist att testa neg..
Jag hoppas för din skull i alla fall!
Här är jag!
Fealin - Vilken härlig vändning!
Jordgubb - Hoppas det kan vända för dig med!
Duntoffla - Inte ge upp än! Är ju flera dagar kvar till BIM.
Idag steg tempen ytterligare!!
Fortfarande inga spottings och inga menskänningar alls, lite stick i magen ibland bara. Testade faktiskt igår men det blev negativt..
Nu hade jag ju inget test kvar för idag men om det inte visade något igår hade det nog inte visat något idag. Vet inte hur jag ska göra nu?
pilsa - Ser ju super ut hos dig med!