Inlägg från: äppelblomman |Visa alla inlägg
  • äppelblomman

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Åh, vad många plus det blivit! KUL!

GRATTIS MammaHela!!!

Jessica26 - Skickar en KRAM till dig!

Snicegirl - ÄL-dags? Massor med mys nu!

Ofir1 - Vet precis vad du menar! Det värsta är att vänta och inte veta vad som händer. Kroppen är ett mystiskt väsen..

FruJD - Hoppas du snart får veta.

Pezon - Kanske att vi får ett plus till den här veckan.. Hoppas!

• äppelblomman

Ofir1 - Tråkigt att det ska krångla men jag tycker ändå att du ska vända dig till BM eller nån VC. De kan om inte annat hänvisa dig vidare. Håller tummarna för att mens eller plus dyker upp snart, helst plus då förstås!

Pezon - Grattis till ditt plus!!! Helt otroligt vad det blir plus hela tiden. Blir ju lite avis alltså..

Kram till alla som väntar in ÄL och passa på att mysa!

Välkomna nya i tråden!

• äppelblomman

ha ha! Nöden har ingen lag..

• äppelblomman

Athena och Korpan - Trist.. Kramar till er!

Snice - Äntligen ÄL! Jag har bara haft streckade kryss men det verkar ändå stämma ganska bra med BIM.

blingring - Dina symptom verkar lovande, hoppas!

Har haft fullt upp med jobb m.m hela helgen, så jag har inte varit i tråden sen fredags.. Var lite att läsa ikapp!
    Ska iväg till VC idag. Har haft mer eller mindre ont i magen i 1,5 vecka. Det har mest varit på den vänstra sidan men även på den högra. Är nu öm för tryck också, det var jag inte förut. Hoppas det inte är nåt fel..

• äppelblomman

Hej på alla!
    Mitt internet har krånglat hela dagen, blir galen på det!! Nu har jag i alla fall kommit ikapp i tråden.

jessica26, havssol, snice, Fru JD - Härligt med ÄL på kurvan!

Ofir1 - Tråkigt att ditt kryss försvann.. Kram!

blingring - STORT GRATTIS här med!

Välkomnar alla nya! Är tyvärr, ännu, ej så duktig på att tyda kurvor m.m men jag lär mig..

Magda84 - Spännande!

lovefool - Känner samma jag med, mensvärk är inge kul.. Får väl hoppas fram till BIM i alla fall men det verkar inte så lovande om jag ska gå på hur kroppen känns. Kurvan ser dock lovande ut.. Motsägelsefullt!

Var till VC igår p.g.a ont i magen. Har haft som ÄL-värk i nästan två veckor, vilket jag aldrig varit med om förut. Tog blod- och urinprov men det visade inget.
    Tydligen inte gravid heller. Kan man veta det sex dagar innan BIM? Ser man det på blodprovet då eller? Vet att urinprovet inte var ok, då det bara gått ca 1 timme sen jag senast varit på toa. Märkligt.

• äppelblomman

fealin - Har också hört att krysset ska komma efter tre dagars höjd temp. Kanske att det sätts ut imorn? jag har aldrig behövt sätta ut ÄL själv. Hoppas krysset kommer snart.

Athena78 - Låter märkligt med så kort blödning. Håller med de andra, testa!

Ofir1, Havssol - De kunde inte säga nåt om min ÄL-värk och nu känns det inte lika tydligt, då jag har mensvärk också. Kanske cystan som spökar? Det lustiga är att värken kan kännas på båda sidor och cystan sitter på vänster sida.
    Tyckte också det var för tidigt att säga om jag är gravid men tydligen testade hon i alla fall. Om hon nu gjorde testet på urinen, så menade jag att jag inte hållt mig tillräckligt länge. Ska väl helst hålla sig 3-4 tim, nu hade det bara gått 1 tim.
    Ja, ja det hela kanske löser sig på lördag, BIM-dagen...

• äppelblomman

havssol - Din kurva går verkligen spikrakt uppåt!

Ser lovande ut för Magda84, lovefool och jam. Hoppas!

• äppelblomman

FruJD - Nej, det verkar som om det hamnar på ca 30 dagar nu. Känns förstås bättre att cyklerna inte blir för långa, även om det bara handlar om ca 5 dagar. ÄL kommer ju oftare då..
    Hur är dina cykler? Kollade din kurva men hittade inget att jämföra med.

• äppelblomman

Fru JD - Då förstår jag. Beklagar. Kram!

• äppelblomman

Tråkigt lovefool.. Kramar om!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*