Inlägg från: äppelblomman |Visa alla inlägg
  • äppelblomman

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

pilsa - Spännande med ett svagt streck! Du verkar ju också ha ett tydligt symptom i illamåendet, då du till och med vaknar av det.. Dessutom säger du att du känner dig gravid.. Tror att det dyker upp ett starkare streck inom en snar framtid. Kram!

• äppelblomman

fealin - Åh, vad trist! Blir så sur på den där tanten, att inte ha vett att hålla sig härifrån. Kram på dig!

Ofir1 - Härligt med så tydliga tecken på ÄL! Bara att mysa på nu!

Bobbo - Välkommen hit!

pilsa - Trist att det visade neg på mirres men precis som myliten säger, så har jag med hört att de inte alltid är att lita på. Testa igen om en dag eller två. Kram!

BabyNr1 - Hur mås det idag? Nyfiken på din temp..

Jessica26 - Tråkigt att din farmor är dålig. Kram!
    Men.. kul att du fått ditt för VUL idag. Lycka till!

• äppelblomman

missK - Ingen expert men om jag jämför med din förra kurva verkar det troligt att du har ÄL nu. Flytningarna verkar också tyda på det. Svårt förstås, att hitta ett mönster, när cyklerna är olika långa.
    Själv fick jag tydligen ingen ÄL alls förra cykeln, trots ovanligt mycket Äl-värk i magen..
    När började du tempa?

• äppelblomman

Fru JD - Attans!! Tantbesök hos dig med.. bad ju henne att hålla sig undan härifrån! Lyssnar dåligt på mig..

• äppelblomman

BabyNr1 - Tråkigt! Nästa gång prickar ni rätt!

• äppelblomman

pilsa - Inte bra att du har så ont! Hellre kolla upp det än att oroa sig. Kanske inte är nåt men då vet man i alla fall att allt är ok. Tycker inte du ska bara vänta om du har så ont att du gråter eller har svårt att gå. Ring och kolla! KRAMAR!

skrattigtjej - Ge inte upp! Bra att det finns de omkring dig som kan hjälpa. Kram!

• äppelblomman

missK, ankiz, sisf - Några symptom? Nyfiken på dagens tempar!
    mala78 - Stadigt!
    jam, korpan, lovefool - Kommer nog ett kryss på kurvan snart. Hoppas ni prickat rätt!
    Ofir - Hur är dagens temp? Är säker på att du haft ÄL, då du hade så tydliga tecken. Krysset kommer!
    jessica26 - ÄL-tider? Hur gick det förresten häromdagen?

• äppelblomman

pilsa - Till slut kommer du fram.. Håll ut!
    Skönt att det onda blivit bättre. Vet inte om dippen.

• äppelblomman

pilsa - Va bra! Bra att du fick komma oavsett smärta eller ej. Kram!

• äppelblomman

Hoppas kan man alltid göra. Tror att du får ett plus inom en snar framtid.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*