Inlägg från: äppelblomman |Visa alla inlägg
  • äppelblomman

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Tack Snice!
    Hoppas jag med men vågar inte riktigt. Har haft en hel del problem med kroppen med utebliven mens och svårt att få igång mens efter p-piller. Mycket tråkigt. Därför vet jag hur du känner dig och skickar många stöttande kramar! Hoppas att det löser sig för dig snart.

• äppelblomman

havssol - Hur har det gått för dig? Sett att du inte tempat sen några dagar tillbaka.

• äppelblomman

Snice - Väntan.. Slutade med p-piller -02 och med hjälp av två hormonkurer lyckades jag få tillbaka mensen ca 1,5 år efter stoppet. Problemet sen har varit att få den regelbunden. Den har hoppat över och jag har haft uppehåll på ca tre mån ibland. Mycket stressande kan jag tala om! De sista två åren verkar det dock ha rättat till sig och min cykel brukar ligga på ca 35 dagar.
    Värt att tillägga är att jag inte aktivt har försökt få barn och att det kanske ordnat sig snabbare om det varit så. Då är man ju naturligtvis mer angelägen att få ordning på kroppen. Nu har det liksom inte varit "panik".

• äppelblomman

havssol - Har kikat på din kurva nu, hoppigt var det, precis som hos mig.
    Känner svag värk i magen och trötthet i kroppen. Kanske tanten som laddar.. Får väl se hur tempen ser ut imorn och vad som händer under dagen. Brukar dock sällan få mensen på dagen, kommer oftast tidigt på morgonen. Testar imorn om inte hon kommit då.

• äppelblomman

ankiz - Tack för tummarna..!
    Kul med plus för dig!

• äppelblomman

GRATTIS myliten!!! Härligt med plus till dig!

• äppelblomman

Välkommen Jozfein!
    Tempar du med Fertility Friend? I så fall är det bara att lägga in länken bland de andra i listan.

• äppelblomman

Go morron och grattis i efterskott pilsa!

När jag la in min temp idag så försvann min ÄL... Tydligen inte tillräckligt tydliga data, för att FF skulle våga ha kvar krysset. Säger bara att ÄL kan ha inträffat mellan dag 10-23.
    Igår trodde jag att tanten skulle komma ordentligt också, då det kom lite rött igen men idag är det åter knappt spottings.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*