Inlägg från: äppelblomman |Visa alla inlägg
  • äppelblomman

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

jam - Ser onekligen lovande ut! Hoppas!

• äppelblomman

jessica26 - Oj då. Är det en allvarlig operation eller? Har noll koll på vad en polyp är.. Hoppas i alla fall att det löser sig för dig. Kram!

sisf - Ja, ÄL borde förhoppningsvis komma om ca en vecka. Bara hoppas att det blir nån ÄL denna cykel..

• äppelblomman

ankiz - GRATTIS!!!!
    Härligt med ett plus i gänget igen!

• äppelblomman

missK - Vet hur det känns men jag tror att ditt kryss kommer tillbaka snart. Kram!

• äppelblomman

pilsa - Lycka till imorn! Hoppas på att du är gravid!

Ofir1 - Visst är det härligt med glädje över ÄL med! Glad för din skull. Inte så långt till BIM, hoppas du får ett plus! Kram!

lovefool - ÄL-kryss här med.. Jag hoppas det smittar och bryter ut på mig om en vecka ungefär..

Ska se på en film nu så kikade bara in som hastigast.
    Kram på er alla!

• äppelblomman

missK - Sa ju att krysset skulle komma! Bättre sent än aldrig!
    mala78 - Kurvan ser bra ut. Hur är tempen idag?
    Nightfall - Stadigt värre! Några symptom?
    sisf - Snygg kurva!
    snice - Hoppas på hög temp för dig imorn!
    pilsa - Låter inte kul alls med kräkningar.. Hoppas det gått bra idag.

• äppelblomman

pilsa - Åh, vad jobbigt när man inte blir bemött på ett bra sätt. Man känner sig så utlämnad och osäker.
    Kunde hon svara på varför du haft så ont i magen och kräkts? Kanske blir bra med tabletterna men det känns som om du inte ska behöva påpeka det själv.. Du vänder dig ju till dem för att få hjälp.
    Många verkar rekommendera att man vänder sig till privata mottagningar. Kanske bättre?
    KRAM!

• äppelblomman

Snice - Tycker din kurva ser bra ut. Härligt när krysset blir utsatt på kurvan!

• äppelblomman

Förra kurvan försvann min ÄL, så nu hoppas jag i första hand att jag får ett kryss.. Borde dyka upp inom en vecka.
    Tycker att antalet dagar i cykeln inte varierat så mycket, mot tidigare, men att ÄL verkar vara lite ostabil. Spännande att tempa nu i alla fall!

• äppelblomman

Snice - Så sant. Hade som ÄL-värk i ca två veckor i mitten av förra cykeln och bara väntade på att jag skulle få "rätt" flytningar. Vet ju hur de ska vara och känt av dem tidigare cykler. Dock verkade inte kroppen vara med mig riktigt..
    Har också funderat på om dag 18 kunde ha passat, stämmer i så fall ganska bra med min LF. Hoppas på tur denna gång! Kram tillbaka!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*