-
-
Babynr1- jag hade inga symptom alls varken med mage eller bröst till en början. Det enda som fick mig att undra lite var avsaknaden av mens-symptom. jag håller tummarna för dig i alla fall. -
Vad träligt det här är! Borde haft BIM idag om min vanliga cykel på 28 dagar gällde. Imorgon är det ju 4 veckor sen skrapningen. Har inga mens-symptom heller. Jo, värk i äggisarna men det känns mer likt den värken jag brukar ha vid ÄL. Har någon tips på vad man kan göra för att inte tänka så mycket? Enligt FF borde jag ha BIM på söndag. Fattar inte hur den räknar alls....
-
Hej tjejer
Ännu en dag utan mens. Enligt FF ska jag ha mens 11/11 men enligt mig igår. Har dock massa känningar till och från. Om inte mensen har dykt upp på lördag blir det test. Sen ser ju kurvan ut som något bergslandskap men det är väl mitt eget fel för att jag slarvat med temptiderna ett par gånger. Hur mycket brukar tempen stiga vid en ev graviditet? Är det någon som vet?
Babynr1- Din kurva ser ju lovande ut.
Jag antar att jag snällt får vänta tills kroppen kommit i fas igen. det är bara det att innan min skrapning var det också ett evigt väntande och jag är kräk-less på det nu...
Men jag ska rycka upp mig, det hjälper ju liksom inte.
-
Åh nej, Jessica26! Men finns det inte en chans att det "bara" är en blödning som man kan ha under en graviditet då? Har du kollat med någon läkare? *kramar*

-
Snice- skickar en stor kram.
För mig har tempen stigit lite grann sen DPO 10. Kunde varit lovande om jag vetat om jag ens haft äl. Har ju bara haft halvstarka utslag på ÄL-testen. Jag får se vad som händer framöver. Vad säger FF om flytningarna vid en graviditet? -
Myliten- Jag har för mig att man kan ha spotting om man är gravid. Jag fick det´under min "ordinarie mensvecka" även när jag var gravid. Jag brukar visserligen få det innan mensen i vanliga fall. Håller tummarna för att det är ett gott tecken! -
Fealin- din kruva ser intressant ut. *hoppas* -
Fealin- Borde haft BIM i onsdags enligt mina beräkningar. Men allt kanske har blivit upp och ner efter mitt MF.
Myliten- Plussade på första försöket förra gången (slutade i MF) och då fick jag aldrig ett lika starkt streck som kontrollstrecket. Det är därför jag är tveksam till hur det är med mig och tester. Fick nästan lika starkt utslag runt 24-26 oktober nu. Och hade känningar i äggtstockarna då med. Hoppas verkligen på din kurva.
Äppelblomman- Jag ska nog testa imorgon eller på söndag igen om inte tanten dyker upp. Testade i onsdags men negativt då.
Har fortfarande mina vita tjocka flytningar. -
Hej tjejer,
Myliten- du har ju några dagar kvar så det kan kanske för tidigt att testa.
Fealin- din kurva ser fortfarande lovande ut.
Själv vet jag inte vad som har hänt. Min kurva har dragit iväg uppåt. Testade neg i morse. Börjar tro att jag hade ÄL på DPO 10 (6/11) istället för 26/10. Detta innebär att jag helt missat att sexa till det då. Killen var borta dessutom. Och känslan att vänta 14 dagar till på BIM känns outhärlig... suck!