Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Ofir- tack! Tror tyvärr inte att jag vågar hoppas att det går så fort igen! Väntar hellre extra länge än att få MF igen. Japp, testar RR denna månad. HAr hört både neg och positivt om det men chansar ändå. Fick ju MA förra gången trots att jag inte åt RR då så jag vet inte. När det gäller kromosomfel eller vad det nu var som gjorde att jag fick ofostrig grav så lär det ju knappast spela någon roll. DÅ är det ju "fel" från början liksom
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • Duntoffla
    HS Bobbo- jag beklagar verkligen ditt MF.Gråter Vet hur det är... svarar på din fråga här om det är ok? Jag har fått en mens efter min skrapning så på denna ÄL ska vi försöka igen. Fick inte helt utslag på ÄL förra kurvan men min temp ser ut som om jag hade äl. Dock försökte vi inte alls runt de dagarna. Tror på sätt och vis att det kanske är bra med en mens emellan... Håller tummarna för att vi får behålla bönan nästa gång. ( i mitt fall vet jag inte ens om jag hade en böna..Ledsen)
  • Duntoffla
    Snice- en liten imp dipp idag? Flört Tycker din kurva ser mkt lovande ut!
  • Duntoffla

HS Bobbo och Snice- nu lägger jag mig i men det finns en misscarriage ruta att fylla i vid MF....

• Duntoffla
    God morgon tjejer! Hoppas att ni mår bra. Ska försöka kika lite på några kurvor...

HW- vad händer? Inga fler tecken på tanten?

Ofir- Din kurva ser ju fortsatt bra ut! Skrattande

Min dotter Julia- Den håller sig bra på hög temp din kruva. *hoppas* Har du några symptom?Fundersam

Thessis- En liten dipp men ge inte upp hoppet än. Så länge tanten är borta så är det ju positivt.

Snice- Du måste ju vara gravdi denna månad! som ni fått till det och med en fin dipp och sen höjning igen. Spänd på dagens temp... Flört

Cottepin- Snyggt! Det ser verkligen lovande ut! och ni har ju inte legat på latsidan direkt Flört

FruJD- Din kurva ser ju ut att vara på uppåtgående. ÄrR nyfiken på dagens temp dock.

Äppelblomman- Verkar som om det är på en stegring efter ÄL. Äl på dag 17?
  • Duntoffla
    Snice- ja, nu ska det nuppas hej vilt! Var "tvungen" att få till det imorse eftersom mannen har åkt iväg till i morgon. Vill inte missa ett fillfälle nu. Hoppas verkligen att mina äl-tester visar plus också snart...
  • Duntoffla
    HS Bobbo- tack för det! Tycker dock att det är svårt att tolka flytningarna. Och idag har jag inte ens vågat försöka pga myset i morse. Det finns ju annat som liknar äggvitaOskyldig
  • Duntoffla

HS Bobbo och Pilsa- hahaha...ja, vilka samtalsämnen man tar upp här. Men det är verkligen svårt. Måste bara fråga, kollar ni "bara" på det som hamnar i trosorna eller kollar ni efter? Om ni fattar hur jag menar...Generad

• Duntoffla
    mala78- ja, tänk att sitta och prata om detta över en fika på ett café! tror att man skulle få lite konstiga blickar. Hur är det med dig då?
  • Duntoffla
    Mala- Oj då! Det låter inte som om du har det så kul just nu. Jag hoppas verkligen att allt löser sig till det bästa. Hur ofta går man på kontroller för att veta när man ska inseminera?

Med mig är det bara bra. Tror att jag är i ÄL-tider och vill bara få bekräftat att det är så genom temp eller tester
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*