Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Pilsa- härligt med pos äl-test! Hoppas att ni hinner få till det imorgon med.

HW- Vad jobbigt att vänta! Men brukar du ha långa kurvor? Den innan var ju väldigt lång...
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • Duntoffla
    Henriks Wife-  Men det verkar väl rätt troligt att du kan haft ÄL då med tanke på hur kurvan ser ut? Kommer du ihåg hur du kände då? I så fall borde ju det snart visa sig. Hur lång lutealfas har du? tempen verkar ju stiga uppåt efter din dipp vilket är lovande.
  • Duntoffla
    Pilsa- med ditt positiva test igår och lägre temp idag så är nog ÄL idag och tempen bör stiga imorgon. Mys på du!Flört
  • Duntoffla
    Pilsa- att BD inte syns beror på att man måste kryssa i att det ska synas för alla. Det gör man under sharing/home page set up och sen kryssa i publish intercourse data. Om du vill att det ska synas så klart
  • Duntoffla
    Pilsa- hahaha. Yes, till allmän beskådning. Man kan ju välja att visa BD bara runt ÄL-dagarna om man vill fast å andra sidan är man ju inte alltid säker när det är och då är det bra med BD-statistik. Flört

HW- en dipp kan tyda på en implantationsdipp när ägget fäste. Det sker mellan 5-8 dagar efter ÄL ( eller liknande) det kan ju självklart diffa på fler dagar. Din är på DPO 9 så det skulle kunna vara troligt. Vet inte hur lång LF du har men du borde snart få ett plus eller i värsta fall mens...
  • Duntoffla
    HW- håller tummarna för att tanten inte kommer på något år eller såSkrattande

Nu ska jag iväg och fika med en kompis

ha en bra eftermiddag!

vi ses säkert senare!

kram
  • Duntoffla
    Thessis- kul med en ökning igen! Härligt!

Ofir- trist att tanten verkar på ingång. Hoppas du får börja året med ett plus istället! *kram*

julia- håller tummarna för dig!
  • Duntoffla
    Min dotter Julia- Jag förstår att du inte vågar hoppas men jag får hoppas åt dig. Bim om ett par dagar bara och kurvan ser ju fin ut.

Med mig är det bara bra. Har tagit ett par glas vin och ätit fiskgryta. Mums! Det verkar som om Äl är i dagarna så vi kör på så mycket det går och man orkar Flört Har dock inga större förhoppningar att det ska ta sig så här fort efter MF.
  • Duntoffla
    Fealin- ja, det var smarrigt! Din mat lät ju också god! Det ser onekligen ut som om du haft ÄL nyligen. Skrattande Tycker du att det stämmer bra själv?

Julia- ehmm...jag tillhör ju en av dem som plussade på första försöket så jag kan ju inte säga något. Generad Jag förstår att det säkert sticker i ögonen på de som försökt länge. Men hade jag vetat att det skulle gå som det gick så hade jag mkt hellre väntat på mitt plus och gör hellre det nu och får en fullbordad ( lät som samlag det där...Flört) graviditet istället
  • Duntoffla
    Fru JD- har för mig att man går in på sharing/ home page set up och sen väljer på published charts och sen bockar i de kurvor man vill visa....
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*