Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Mala78- skickar över en stor kram. Du verkar behöva en idag
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • Duntoffla
    Grattis Beckulena och KEK! Härligt!

Trodde att min mens var på ingång igår efter en brun spotting men inget än så länge. Vad händer?
  • Duntoffla
    Athena78- kikade efter tummen. Du byter bilder så ofta ju Flört Ang att få hjälp så har jag ännu inte pratat med gyn. Tror att de bara skulle säga åt mig att vänta. Och att jag ska lugna ner mig eftersom det "bara" är ca 6 veckor efter skrapning. Så jag får väl avvakta ett tag till. Känner mig svullen om brösten och magen idag så mensen kanske kommer ändå. Men i magen känns det mer som ÄL än mens. Fast det kanske inte känns likadant nu efter MF... Hur går det för dig? Inga mer spottings du heller? 
  • Duntoffla
    Snice- ÄL-tider låter trevligt. Testar du med ÄL-stickor också eller går du "bara" på flytningar och äl-värk?
  • Duntoffla
    Athena78- jag har samma slags flytningar. Ursäktar mig nu innan att jag blir lite ingående...Igår hamnade den flytningen i trosan( var endast ett tillfälle)  och imorse trodde jag verkligen att jag skulle få mens och satte in en tampong bara för att vara säker (vet ju inte om det blir störtflod nu efter MF) och när jag tog ut den var det lite beiga därpå men det rinner inte ut. Nu är de endast om jag "känner efter" och det är väldigt lite. Skulle du skriva in dem som spottings ändå i FF?
  • Duntoffla
    Snice och Athena- Jag brukar ju ofta spotta innan mens men då brukar det komma ut och inte vara vara "därinne" om ni fattar vad jag menar. Det var mest därför jag undrade hur ni skulle skriva. Noterar det på min kurva. I mitt fall skulle det inte göra så mycket om det är mensen. Hoppas att den kommer imorgon eller inatt. Tempen imorgon blir intressant.
  • Duntoffla

johto- åh, vad tråkigt! *kramar*

Välkommen med på listan Henriks Wife! Dag 17 ser ju lovande ut för dig!

Min temp har sjunkit ytterligare nu och jag hoppas så att mensen kommer idag. Skrattande

Håller tummarna för att det blir så. Vill så gärna komma igång igen.

• Duntoffla

Äntligen kom tanten! Skrattande

• Duntoffla
    Magda- det gör inget. Detta var första mensen efter min skrapning och jag har väntat så länge så det är skönt att veta att kroppen är på banan igen nu. Nu vet jag mer när jag kan frövänta mig ÄL och slippa testa varje dag.
  • Duntoffla
    Thessis77- ja, det känns lite konstigt. Nästa månad kommer jag inte bli glad om tanten kommer. Flört Hoppas att jag nu får ordentlig ÄL och att min nästa kurva ser lika lovande som denna gjorde efter dag 26.
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*