Inlägg från: min dotter Julia |Visa alla inlägg
  • min dotter Julia

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Får du göra vul då du käkar pergo?! Min läkare har inte "sett mig" på läääänge! bara samtal via tele.. bad honom om en tid, men han sa gå på de två horom behandlingarna till så hörs vi i början av januari! jaha tänkte ja

• min dotter Julia

Oki.. de har inte kollat upp min man ännu.. då han e pappa till vår dotter (så klart) i början då ja beh. så gjorde hormon test en månad och den visade pos på äl. Men kontrast har ja inte gjorto vet inte vad de innebär. får man fråga har du ngn diagnos?! Jag har Pco tar Metformin och Pergo time..

• min dotter Julia

Ja ha oki då vet ja varför man gör de.. Ja min läkare mer eller mindre "tvingade " mig att gå ner i vikt om ja nu ville fortstta med hormon behandling. Nu sen i mars har ja gått ner nästan 27 kilo. men han tyckte ja skulle ner de 4 som "fattas" för att Bmi ska räkna mig som "normal viktig" usch gillar inte den pressen känner de är skit jobbigt att gå ner i vikt.. tycker ja borde få min "belöning" för slitet nu. dvs bebis. Men tycker ändå itne att man ska behöva gå ner i vikt för att få hjälp. För somliga trivs faktist med att vara överviktiga, och de tycker ja att dem ska få vara! och inte bli diskriminerad av vården!

Nu ska ja i väg till ett baby cafe där 2 vänner till mig är med sina barn. själv är dottern på dagis till kl 14. så en liten stund kan ja komma i väg! Skriver sen i kväll! kram så länge!!!!

• min dotter Julia

MYliten
    När plussade du?!

Får säga Grattis för de ser ut som du var på dag 13?!

Och självklart grattis till alla andra som Plussat med!! Ska ner o lägg min tösa bit sen popa popcorn o se filmen o dem sakerna som e på tv:n i kväll tv4 20.00 och 21 kram o god natt

• min dotter Julia

Hejasn! Min mamma blev mamma med sista barnet då hon var 40 så sjävlklart finns hoppet.

Ja de är ju högkostnad kortet, sen kommer ju alla resor till sjukhusen, samt alla ev mediciner man måste köpa (o ta) så visst blir de pengar men vi är väl lyckligt lottade som bor i sverige.. men allt ska ju bli dyrare,, tacka riksdagen o alla väljarna..

nej nu ska ja vara positiv.. förlåt!

• min dotter Julia

Hejsan! Någon mer som typ använder "blogg" att skriva sina privats saker i?! Kan ju tyvärr inte skriva öppet i min presentation då ja tyvärr har fd vänner som snokar runt..

Om Någon vill gå in o läsa så här är min länk..

anonym.bloggtopp.com/

Och min temp kurva: www.fertilityfriend.com/home/16fabb

Önskar er en trevlig helg!! kramisar

• min dotter Julia

Pilsa
    När är det BIm på dig?! får hoppas de är positiva Känningar :-P ja de är ju så man tänker mer på var enda lite grej så fort man e ledig.. Men de kan faktist va bra o lyssna till kroppen med för de mer spännande kram

• min dotter Julia

N1ETTA, Nu har ja uppdaterat min temp.. Nu då ja går på pergo time behandling har ja äl mellan dag 17-18 så de innebär nog mens dag på senast 33....Har haft Internet problem *SUCKAR* djupt! Och hoppas de är fixat nu...

Jag har 2 frågor och hoppas på svar...

Igår morse så hade ja (tyvärr) min dotter bredvid oss och då kl ringde och ja skulle ta tempen så låg hon typ på mig och täcke på de och kände mig Varm. då ja tempade hade den "stigit" till 36.6 Men tror inte min ord. temp var de.. kan man göra något för att göra spec. notering att de kan vart avvikande?!

Fråga nr 2:

Om ni har sex med er Partner mellan fredagen och lördagen, klockan nyligen blivit över 00:00 räknar de som "fredag" eller "lördag" Rent teoretiskt är de ju "lördag" men räknar man så?! bara så ja fyller i rätt

• min dotter Julia

Läste idag att en som förlorade sin son i en svår sjukdom Äntligen lyckats bli gravid igen och de gjorde mig så glad Så T ska bli "store bror" Håller tummar o tår att denna bebbin!! Åhh så glad då ja får reda på att andra fått +:a! Nu tjejer är de väl våran tur?!

• min dotter Julia

Åh grattis till er som +:at

(ja fick äntligen + på Äl test, lycka för mig ) Ha en underbar dag! Nu ska ja på utvecklingssamtal på dagiset..

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*