Inlägg från: min dotter Julia |Visa alla inlägg
  • min dotter Julia

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Snice , Detta är väl den första månaden som ja inte känner av ngt från b-vårterna, de ändå ja kännt är lite "mens värk" i igår och idag.

Ja förstår vad du menar!!

OFIR, hade du fått mens idag?! eller vart ligger du i din cykel?! ja går ju själv på PT så har ja vissa månader ont ett par dagar innan & efter, men nu brukar ja mest få ont dagen innan och de två näst kommande dagarna. Har bara kanske 2 ggr vart med om att jag fått kraftigare mens som resulterat i att ja haft väldigt ont. Men får du för Ont så tycker ja att du ändå ska ringa i morgon till de stället du fått tabletterna ifrån.. kramar om

• min dotter Julia

Duntoffla , ja om alla dem som har lätt för att bli gravida, visste vilket JOBB de faktist innebär för oss som har svårare så inser man faktist att de är en hel konst!! Får hoppas de kommer att gå vägen så fort din kropp är redo igen =) Ska hålla tummarna o tårna för dig! Jahar ju BIM på tisdag, så mkt kan ju tyvärr hända =( suck!

• min dotter Julia

Duntoffla , ja om alla dem som har lätt för att bli gravida, visste vilket JOBB de faktist innebär för oss som har svårare så inser man faktist att de är en hel konst!! Får hoppas de kommer att gå vägen så fort din kropp är redo igen =) Ska hålla tummarna o tårna för dig! Jahar ju BIM på tisdag, så mkt kan ju tyvärr hända =( suck!

• min dotter Julia

Duntoffla. Ingen fara ja blev gravid fooooort med vår tös, (men i mitt tidigare förhållande höll vi på i över 2 år utan bli ngt.) (Nu med min man så har vi försökt sen vår lilla var 2månader hon blir 2 år i mars.) Och dem på BB sa till mig -Se till o skydda dig om du inte vill vara här inom ett år-- Oj tänkte ja ska ja få de så lätt o bli gravid nu.. haha skrattretande (med facit i handen). =0(

• min dotter Julia

Första månaden på lääänge som jag inte kännt av ömma bröstvårter innan mens.

Första månaden på länge som jag fick:
    *blodiga flytningar på dag: 25
    *lätt "värk" i magen ungefär som mensvärk. i ett par dagar tillbaka, som gjort att jag mått illa.
    *Igår kväll var magen uppsvälld och lite idag med.
    *och vart nära till tårar de sista dagarna..
    '
    Men känner mig ändå inte hoppfull.. bara kroppen sätt att lura mig, så de kommer kännas hårdare då den förbenade mensen kommer!

lagt in dagens temp..

• min dotter Julia

Jozefin din kurva ser ju jätte fin ut =) ja de kliar i fingrarna på mig med :P

• min dotter Julia

HW , nja tror du verkligen de?! vill inte måla upp ngt hopp ännu.. en hel dag till i morgon.. phu.. och känner diffust "mens" ont i magen ett par dagar tillb. som gör att ja känner -jaha nu kommer mensen snart. så jobbigt.. tar på ens krafter o ork. Hur mår du?! ska du testa dig ngt mera`?!

hur kommer de sig att du får både Pergo och Provera?! , proveran gör ju att du får mens eller ska få... (om man nu inte blivit gravid dvs) Ja har fått ta provera ett par gånger, och mensen för mig brukar komma 4-5 dagar efter avslutad beh.

• min dotter Julia

HW på de viset.. ja men min läkare sa till mig (utredaren) att när du tar Provera så kommer din mens, efter (antal dagar efter) gör den inte de så ta ett test.. Så hoppet finns ju verkligen HW Och din temp, den har ju sjunkit en del innan men tagit sig igen, så ja bara den tar sig nu så du är ju ändå över coverl. Så du har ju 2 möjligheter för att få svaret hur de ligger till, 1) hålla dej länge idag och testa idag 2) orka vänta tills i morgon och se vart din temp tar vägen..

ja de är Ju en heeeel del hormoner, hur mår du?! känner du dig ökad känslig o sånt då du tar dem?!

• min dotter Julia

HW så du funderar inte på att testa innan du ker då?! hihi

• min dotter Julia

HW ja de hade ju vart jätte kul o gladnyhet för dina föräldrar då *håller tummarna för dig* Hur länge blir du borta?! menar ockå om de kommer ta flera veckor innan du är här inne..

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*