~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Hej hej! Undrar.. Om ja tagit tempen 2 timmar tidigare idag, hur fyller man in att den inte är "tillförlitlig"?!
Hej hej! Undrar.. Om ja tagit tempen 2 timmar tidigare idag, hur fyller man in att den inte är "tillförlitlig"?!
Hejsan! Är de någon som har hört något ifrån " Henriks Wife " ??
Men Äppelblomman, de var ju knappt ngn sänkning alls och långt över c l. Håller tummarna!! Är sååå Nyfiken,
Önskar alla er en trevlig kväll!!
Tar fram listan....
♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥
Äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman BIM 15/12
Fealin www.fertilityfriend.com/home/1642e3 BIM 17/12
Jordgubb: www.fertilityfriend.com/home/1664ba BIM 17/12
Duntoffla www.fertilityfriend.com/home/Duntoffla BIM 21/12
Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07 BIM 22/12
johto: www.fertilityfriend.com/home/16194c BIM 23/12
n1ettan www.fertilityfriend.com/home/16b99a BIM 24/12
mala78 www.fertilityfriend.com/home/mala78 Bim 25/12
Athena78: www.fertilityfriend.com/home/Athena78 BIM 27/12
Bambam80 www.fertilityfriend.com/home/107dbe BIM 27/12
Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26 BM 31/12
Ofir1 www.fertilityfriend.com/home/12c2cf BIM 2/1
Ottisen www.fertilityfriend.com/home/db27b 2/1
Snice www.fertilityfriend.com/home/snice BIM 4/1
Min dotter Julia www.fertilityfriend.com/home/16fabb BIM 6/1 2007
Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD BIM 14/1
Jakey www.fertilityfriend.com/home/14d305
sisf www.fertilityfriend.com/home/edfcc
Hs Bobbo www.fertilityfriend.com/home/16a368
Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol
Thessis77 www.fertilityfriend.com/home/15641b
BabyNr1 www.fertilityfriend.com/home/fe1be
Henriks Wife: www.fertilityfriend.com/home/13ec8c (BIM 29/11)
cotterpin: www.fertilityfriend.com/home/cotterpin
Jozfein www.fertilityfriend.com/home/1650d1
Lyckostarna
+ Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BF 6/6-07
+ MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BF 8/6-07
+ Pezon www.fertilityfriend.com/home/163867 BF 10/6-07
+ Blingring: www.fertilityfriend.com/home/blingring BF 12/6-07
+ Ankiz www.fertilityfriend.com/home/8021c BF 3/7-07
+ Myliten www.fertilityfriend.com/home/myliten BF 24/7-07
+ Bäsebus www.fertilityfriend.com/home/124d5d BF 30/7-07
+ KEK www.fertilityfriend.com/home/16d2d7 BF 30/7-07
+ Magda84: www.fertilityfriend.com/home/Magda84 BF 10/8-07
Äppelblomman - Wow vilken höjning! Du måste vara gravid!!
Fealin - Åhh den steg *späänande*
Jordgubb - Tråkigt med dippen :(
Jag vaknade inte idag av min klocka ringde i morse.. Shit! Så mitt tempande blev 2 ½ timme försenat... Är de någon inställning eller ngt speciellt som jag ska göra för att påpeka att ja inte tempat rätt tid!?!?!!??!?!
Har en fråga till er.. Är de någon mer än jag som använder glidmedel?! Ja använder Klick, men har hört att de kan innehålla spermiedödandemedel, Är de någon som vet något om detta?! stämmer de ens?! På apotekets sida om produkten står de ingenting.. Någon som vet vad de kan bero på att man kan bli/vara så "torr"?!(blivit så torr efter ja fått barn
Ursäkta.. )
N1ettan & Duntofflan, f*n tänk om dett kan ha påverkat våra försök i alla dessa månader?! Nu kommer de inte bli någon mer Glidmedel för min del i äl tider.. Åh blir så arg!! , ja har typ bara hängt på och tagit de där glidet, för att min hinnor blivit så mkt torrare. Suck! Jaja får väl försöka få till lite förspel lite oftare då
hehe
Tycker de borde stå att de faktist kan innehålla/innehåller dödande medel...
VIKTIG INFORMATION TILL ALLA OSS SOM ANVÄNDER GLIDMEDEL!!!!!!!
KLICK Glidmedel får ej enligt Läkemedelsverket marknadsföras med texten "Ej spermiedödande" !
Läkemedelsverkets brev till oss beträffande Klick glidmedel där man uppmanar såväl RFSU som Apoteket att ta bort texten "Ej spermiedödande" i sin marknadsföring av Klick glidmedel.
Vi har under lång tid publicerat en rapport från IngFertility i USA som visar att RFSU:s glidmedel Klick som säljs av Apoteket skadar spermierna.
RFSU samt Apoteket har under lång tid deklarerat på sina hemsidor att Klick är "Ej spermiedödande". Dessutom finns det angivet på hylltexten i varje Apotek att Klick är "Ej spermiedödande", likaså om man frågar personalen så anger man att Klick är ej spermiedödande.
Vi menar att ett sådant påstående är mycket olyckligt för dem som aktivt försöker att få barn.
Trots att vi redan i april 2005 informerade Apoteket om resultatet av den undersökning vi hade utfört på Klick glidmedel har man inte velat ändra på sin deklaration och marknadsföring.
Då Apoteket inte velat lyssna på fakta ansåg vi att Läkemedelsverket bör göra en undersökning.
Vi har nu äntligen fått Läkemedelsverkets resultat av deras undersökning och det står nu helt klart att vare sig RFSU eller Apoteket kan visa att Klick inte är spermidödande. Således uppmanar nu Läkemedelsverket både RFSU och dess samtliga distributörer att ta bort texten "Ej spermiedödande".
Vi utgår även från att Apoteket kommer att ta bort liknande text från Durex glidmedel som även finns i deras sortiment.
Vi kan idag den 2005-11-26 konstatera att RFSU har tagit bort texten "ej spermiedödande" på sin hemsida medan Apoteket fortfarande har den kvar.
Vi hoppas nu att även Apoteket skall ta bort denna vilseledande text så snart som möjligt då den enligt vår mening är vilseledande och kan förorsaka reproduktionsproblem för dem som använder Klick.
Ofir1 ja har knappt inte heller flytningar under äl eller överhuvudtaget..
Här är sida om de andra glidmedlet!
ja är faktist Upprörd över apotekets "KLICK" tänk om detta nu har påverkat vår bebis tillverkning i snart 19 Månader?! har använt de sen min lilla kom ut!
www.storkhjalp.se/glidmedel.asp