~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Hihi ja gör de, du får ju hålla oss uppdaterade
Nu måste ja ruuuuuusa till dagis ska vara där kl. 14.00 kram kram tittar in senare idag...
Nu måste ja ruuuuuusa till dagis ska vara där kl. 14.00 kram kram tittar in senare idag...
Min mage bara står ut spänt, de 2 sista dagarna nu.. Små ont till ofrån mens liknande ont, blir ju nervös nu. Känner mig verkligen uppblåst
Inga ömma bröst (hade inte de då ja väntade min dotter heller) De enda typ var mina blodigaflytningar som var under dag 25.
Lätt till tårar, höll på att spy idag då jag bytte blöja, "mensliknande ont" till o från i ett par dagar, och magen som började svullna upp igår.
Men annars mår jag bra.. men vet inte om ja vågar vakna i morgon o ta mig igenom hela morgon dagen..
Finns ingaföhoppningar kvar... Orkar inte mer nu, tempen sjönk från 36.8 till 36.7 Ett konstigt Grav test, för att andra ska visa rent o klart NEG.g-test. Blir så Jävla trött! Lägger in bild i mitt kollage
Snice & Duntoffla , Ja de var jätte konstig, tyvärr syns de ännu sämre på bild än vad de gör, min man blev först glad men då är du ju gravid, men så läser man Apolivas (apotekets egna grav test) att man är inte gravid om inte båda strecken går åt samma håll.. Ja jag får kanske åka o köpa så jag har hemma även om mensen skulle komma så har ja ju de till nästa test period annars har 2 hormon behandlingar kvar.
Snice, tack så mycket värmde din komentar om min dotter!
Tack för att ni finns här och stöttar mig
JD 36.7
Har nu reklamerat Mitt test APOLIVA, fick en nyförpackning med tester och så köpte ja ett test från CB. Testar i morgon igen om inte mensen kommer innan dess
Min mens har fortfarande inte dykt upp.. visserligen ont i magen, men sånt ont som ja haft i några dagar nu. men kommer den nu inte ikväll så är den väl hos mig i morgon bitti.. Positiva jag!
Min mens har fortfarande inte dykt upp.. visserligen ont i magen, men sånt ont som ja haft i några dagar nu. men kommer den nu inte ikväll så är den väl hos mig i morgon bitti.. Positiva jag!