• pilsa

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

ja,tyvärr,tror faktiskt inte jag skulle kunna vara gravid denna gången,vi fick ju bara till det en gång iof då äl var,så om jag är gravid nu så är det mer tur än skicklighet.=)

hoppet är ju det sista som dör dock.=)

• pilsa

Gullig du är Snice som kommer i håg mitt bmi,ler stort.=)

kolla min vackra jojo kurva,fattar noll och inget.

• pilsa

Tack Snice,skönt att någon tycker min kurva ser fin ut,hoppas på en stor skopa tur denna månaden.

• pilsa

I dag har jag blivit äldre............
    34 hela år,suck vet inte om det är en bra ålder eller om jag bara känner mig gammal och grå pga annat,dagen och kvällen har varit bra förutom just nu då vi började tjabbla om jobbet jag och maken,nackdelen med att jobba tillsammans.

lags mat gjorde han helgeflundra med skirat smör och potatis,men när han visade mig den ångande fisken höll jag på att kräkas,urk,men sedan försvann det,nåja,jag har haft en bra dag.

• pilsa

Hjälp,mår apa pest och bläääääääääää.
    i går kräktes jag,och i dag har jag varit trött och yr,då lade jag mig 21.00 i går,bör man inte vara pigg då när man går upp kl 7.00?.
    har mått jätte illa hela dagen,undra om man fått någon bacill?
    för inte sjutton kan man känna symtom en vecka innan bim?
    dessutom känns det för otroligt eftersom vi bara mös en enda gång vid äl.

• pilsa

Brodsmulan,hm,låter ju oootroligt eftersom vi bara fick till det en ynka gång denna gången.
    sitter här nu yrslig och vill kräkas åt ärtsoppan vi snart ska äta.

• pilsa

äppleblomman,jo,visst,men så som vi har hållit på i 12 månader vid äl och aldrig lyckats,hur skulle det kunna lyckas med bara en enda natt med sex?
    känns ju heeeeeeeelt otroligt om det skulle vara så.

• pilsa

Grattis,ja,uppenbarligen kan allt hända.=)
    får väl se om det blir ett plus om några dagar,vecka,håll dina tummar.=)

• pilsa

Ofir1,ja,klart man hoppas att det mot alla odds har flytat in någon,mår såååå illa urk.
    har du tagot ett grav test?
    kan du inte vara gravid ? eller är jag helt ute och cyklar?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*