• pilsa

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

testa en gång till,då vet du i alla fall säkert.
    tack för tummarna det värmer,nu fryser jag som en tok och är jätte yr,hoppas inte man är sjuk.

• pilsa

Stor kram till Jessica och Myliten,såååååå trist,håller mina tummar för er till nästa gång.

• pilsa

Snice,inte ska du blöda nu? en bebbe ska det ju vara där inne,kramar i massor.

jag mår fortfarande illa,inte lika mycket som i går eller förr går,men nu på eftermiddagen har det tilltagit.
    jag är väl skengravid.
    yr är jag oxå,blää,hoppas jag mår bättre snart.

• pilsa

måste skriva en grej till, min tapp är långt upp stängd och jätte mjuk,det var den inte vid samma tid förra cykeln.
    fy vill ju inte leta tecken men det är svårt att låta bli.:)

• pilsa

fealing,bra fråga,har själv ingen aning faktiskt.

• pilsa

Fru Jd,nej,jag har inte varit sjuk,vet inte varför tempen var så hög,skumt va?

• pilsa

plisa.. för att få rätt bim/antal dagar dpo bör du nog göra en override på krysset.
    detta skrev brodsmulan,hur gör jag då?
    är ju inte haj på detta alltså,snälla hjälp någon.

• pilsa

Hej tejer,har slutat leta tecken nu,visst mår jag fortfarande lite illa,men äh,det kan jag ju göra innan mens oxå,tempen håller sig stabil,vet inte om det är bra eller dåligt,någon som vet?
    kanske för tidigt att utläsa något av min kurva,vad vet jag.

• pilsa

Kramar i massor Snice,hoppas det är din tur nästa gång.
    ingen som vill kommentera mitt inlägg innan?
    kanske för tidigt att få ut av den förstås.

• pilsa

Bäsebus och Babynr1 tack ändå för era kommentarer och tummar det värmer.

känns som om jag är världens egoist,vissa är så duktiga på att kommentera andras kurvor,men jag gör aldrig det,hoppas dock att jag ger kramar till de som behöver det och grattis till de som plusat.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*