• pilsa

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Ofir 1,intressant var läste du om det någonstans?
    konstigt med ett gravtest som visar både och,men det finns väl en mening med det antar jag.
    ja,min temp steg i dag,köper ett test i morgon,får se när jag tar det.
    tack för informationen.=)

• pilsa

Tack Ofir1 nu fick jag skratta lite,skönt.
    då vet jag att jag ska testa igen,köper ett nytt test i morgon eller väntar i några dagar.=)

• pilsa

Tack Snice,ja,jag hoppas få ett plus snart,känner mig konstig,något är på g i alla fall.

Trevlig kväll =)

• pilsa

Nu blir jag konfunderad,varför finns inte 31 oktober med i ff data??

• pilsa

Glöm det,trodde jag var i oktober men jag var i september,ja,ja,strunt samma jag är nog trött nu,suckar åt min egen dummhet.

• pilsa

HIHIHI Snice,jag du fattar ju,kollade en massa andra kurvor och 31 fanns inte med någonstans,inte konstigt om man kollar på september.
    ja,jag är lugnare denna gången,känns liksom lugnt i kroppen,inga pms humörs svängningar heller,sååååå skönt.
    mår illa mellan varven,men som sagt får lugna mig att testa,vill veta säkert nu.
    ff rekomenderar att jag ska testa på 18 DPO eftersom inte äl är riktigt hittad av dem,det är på fredag.
    får se om jag kan hålla mig till dess.
    är ju ändå kluven om jag nu är gravid,klart jag blir glad,men många funderingar har jag som inte bara är rosen tankar.

• pilsa

fealin,konstigt nog så känns det vääääldigt lugnt,brukar ha mens känningar från äl till mens,men nu har jag bara haft lite värk i bland,lite illa mående mellan varven,men annars inga direkta symtom.

• pilsa

nä,klart allt inte är rosentankar,men jag har min familj som jag är orolig att berätta för,och så blir huset litet med en liten 3a,ja,tankarna är mer än så.

• pilsa

klart vi planerar,annars hade vi inte försökt i 12 månader,men ja,det är ändå många tankar,svårt att förklara via ett forum.
    jag har inte känt att jag har varit gravid tidigt,faktiskt,plusade i v7-8 med mina tjejer,och då hade jag testat någon gång innan pluset kom.

• pilsa

hm,men man hoppas ju på att det visar sig innan,man kan ju ha tur,ibland i alla fall.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*