• Anonym

Partner som kollar på p o r r?

Hej!

Har kollat lite på denna sida och tar nu mod till mig att skriva av mig lite.
    Jag bor med min sambo sedan ett år tillbaka. Vi har det jättebra tillsammans och jag vet att han älskar mig.
    Nu till problemet: Jag vet att när jag inte är hemma så p o r r surfar han. Vi har talat om detta och han erkänner att han gör det ibland och menar att det är ngt som de flesta killar gör.
    Men jag blir så orolig över detta och tycker inte att han ska behöva surfa på dessa sidor om man har sambo!

Jag går hela tiden och ältar detta och vill numera helst stanna innanför dörren och inte gå ut, allt för han inte ska få en chans att surfa...

Detta är ju helt fel av mig, ska jag bara acceptera att detta förekommer eller vad göra?

Tror helt ärligt att min sambo inte kommer att sluta med detta. Surfandet har i alla hans tidigare förhållanden inte vart nåt problem alls, hans ex har sagt att det är ok. Så det kanske är svårt att kräva detta av honom? Man har ju trots allt rätt till ett eget privatliv...

• Svar på tråden Partner som kollar på p o r r?
  • Anonym

Jag och min man brukar porrsurfa tillsammans.
    Vi tar egna bilder för privatbruk och brukar kolla efter olika motiv vi kan ta. Chattar även på en sexchatt tillsammans då och då.
    Men alla reagerar olika och det är bara att acceptera.
    Vill du inte att din man ska porrsurfa så ska han inte göra det heller.

• Anonym

Tycker att din partner borde ta och respektera dej mera !!! Det är helt sjukt det han hållre på med och är det så att du inte är med på det är respektlöst av han att ens titta på andra kvinnor.

• Anonym

Tips! Linda Nyberg på TV3 nu kl 20 om cyber s e x

• Anonym

Missade programmet som står ovan. Sades ngt intressant?

• Anonym

jag avskyr porr....och det vet min sambo.om han gör det eller kollar på filmer ,tidningar...m.m.då åker han ut!!!!!

jag tror att han inte gör det..men man vet ju aldrig.....jag söker igenom datorn...och kollar igenom hans nattuksbord....men man vet ju aldrig

kalla mig galen och paranoid...det struntar jag i...vill han hellre se på sånt än på mig så kan han dra.....

• Anonym

Jag måste säga här att många har en konstig attityd gentemot sin partner. Tänk om han kom på nåt liknade med er o skulle slänga ut er för minsta lilla??? Huvudsaken är ju att han älskar er. Kommer hem till er. Vill ha ett liv med er!!!!
    Jag gillar inte heller porr men skulle ALDRIG förbjuda min partner att kolla på det. Så länge jag slipper kolla är det OK.

• Anonym

Det känns faktiskt skönt att veta att man inte är ensam om att ha en sambo som sitter och porrsurfar och kollar på filmer.
    Jag tar illa upp och blir sårad när han gör det men han säger att det är mig han vill ha och att jag inte har nåt att oroa mig för.
    Om jag sitter här på FL så tror han att jag sitter och chattar med nån kille och blir skitsur!
    Då borde han ju förstå hur jag känner när han porrsurfar.

• Anonym

Hej!
    Jag vill bara säga att jag inte tycker att ni ska finna er i att er sambo kollar på porr. Porren förnedrar kvinnor, det drabbar inte bara de som medverkar utan det drabbar alla kvinnor.
    Vilken kvinnosyn har en man som tittar på porr? Skulle han tycka att det var okej om det var hans syster/dotter/mamma/fru som var med i porrfilmer?
    Jag tycker att porr är skit, det betyder inte att jag är kristen och pryd, vilket brukar vara en vanlig uppfattning. Jag är helt vanlig och gillar sex. Porr handlar inte om sex eller kärlek utan om mäns förnedring av kvinnor.
    Dumpa mannen om han inte klarar att vara utan sån skit och inte fattar att ni känner er sårade av att han kollar på det.

• amathea

Min sambo porrsurfar inte.... inte porr i den bemärkelsen nakna tjejer.
    Porr för honom e bilar *Skratt*

• Anonym

Jag skulle inte gå i taket för att sambon porrsurfade eller såg nån film, jag gör det själv ibland..det är trevligt komplement ibland.. Och att din sambo tittar på porr betyder inte att han inte uppskattar DIG, eller hur?
    Jag förstår inte varför så många är så anti porr.

Svar på tråden Partner som kollar på p o r r?