• missimi

Ullared. När ska man åka dit?

V har planerat in en resa till ullared i nov.
    Men vilken dag är bäst att åka?
    V 44 när det är lov är det dumt att åka då?
    Ska man satsa på 7 nov-11:e istället för v innan...

Vill inte åka dit när det är som mest med folk.
    2 v efter lön måste det ju ha lugnat ner sig liteFlört

• Svar på tråden Ullared. När ska man åka dit?
  • norgesessan

har varit där en gång. jag tror det var et dårligt datum, vi var där när dom öppnade...det blev inte kaos för vi skulle gå. det var under sommaren.

• nennepänne

Åk inte då det är lov, stället kryllar av folk. När jag åker så blir det alltid så vi är där när de öppnar, visst har vi fått stå i kö några gånger men man kommer alltid in ganska så omgående.
    Det är ju ganska så stort där inne. PÅ eftermiddagen brukar det bli trängre och har man en mage så skulle jag känna mig lugnare att gå därinne tidigt och dra sig undan när det blir mer folk. De har ingen respekt utan ska bara fram med sina vagnar!!!

Rekomenderar inte att åka en lördag heller. Vi blev erbjudna upp till 100:- för våra vagnar. Då var det kaos....

• Skräpet och Skrotet

Jag rekommenderar eftermiddagar mitt i veckan. Inga köer in eller ut och lungt inne i butiken.

• Minja

När vi åkte ner sist så var vi ner en fredag morgon när de öppnade i början av månaden, inga folk och inga bussar, denna gång åker vi ner den 11/10 en onsdag och hoppas på samma tur..
    Men ta med ett paraply i fall att det är kö inge roligt att stå i regnet om det är kö..

• Celindan

När det är löning och gärna nära inpå jul. Alla andra tänker att det ska vara så förbaskat mycket folk då, så det är förhållandevis lite folk då. Faktiskt. Så har det varit de senaste 2 ggr vi varit där!

• rebmetpes

vi var där en fredags eftermiddag/kväll. va en del folk i början men sen droppade det av ganska fort. sista timmarna var vi nästan själva

sen va vi där en lördag i maj, en av vårens varmaste dagar, då va de oxå lite folk

• Petra i Kattland

Vi var där i augusti på en fredag, 18:e tror jag det var (precis innan barnbidrag och lön ). Kom dit på eftermiddagen och det var lugnt, bara att promenera in. Inga köer direkt på vägen ut heller. Vi sov över på motellet, och det kan jag verkligen rekommendera. Blir mycket lugnare. Har varit där en gång tidigare med bussresa, och det är inget jag vill göra om.

Mamma till 1 barn på jorden + 2 i himlen + 1 i magen...
  • Petra i Kattland

Gå in på www.gekas.se och kolla övernattning där. Kommer inte ihåg vad det kostade, men det var inte dyrt.

• Petra i Kattland

Just det... Ullareds Camping ska du gå in och titta på....

Svar på tråden Ullared. När ska man åka dit?