• missimi

Ullared. När ska man åka dit?

V har planerat in en resa till ullared i nov.
    Men vilken dag är bäst att åka?
    V 44 när det är lov är det dumt att åka då?
    Ska man satsa på 7 nov-11:e istället för v innan...

Vill inte åka dit när det är som mest med folk.
    2 v efter lön måste det ju ha lugnat ner sig liteFlört

• Svar på tråden Ullared. När ska man åka dit?
  • Techna

Jag var där igår (fre 7/10). Var där ca 11 (ingen kö in) och åkte vid 18....det var sjukt mycket folk där inne, men alla är så ruskigt trevliga fast man knör och kör på varandra, att det inte gjorde ngt.

• Katten Ceasar

Har inte läst igenom alla inläggen så det finns ju en risk för att det blir dubbelt. Men det spelar ingen roll när man åker dit. Man har ren TUR om det är lite folk. Men det bästa är ändå på eftermiddagen för då har alla busslaster åkt hem.
    Sen vet jag av egen erfarenhet att det inte alls är bättre att åka två veckor efter löning. Har gjort det några ggr men det är mycket folk då oxå.
    Eftersom att alla tänker att det borde vara mindre folk då så blir det ju att alla åka dit i mitten av månaden och då blir det mycket folk.
    Så åk när du känner för det är mitt råd.

• babytjej

jag ska dit på tisdag, åker två ggr om året, min mamma ordnar bussresa o under tio år, så har vi stått i köer ute o inne en gång, inte illa va?

• Lörpa

åkte dit vid barnbidragsdagen i augusti och så lite folk som det var då har det då aldrig vart när jag var där..kan bero på att semestern var slut. Jag ska dit den 20 oktober denna gång o hoppas det inte är så mkt folk trots att det 'är närmare jul...november har jag vart där o FY fasen va folk..aldrig mer

• Fanny2

Var där i går. Vi var där kl8.30 och då var vi först i kön. Vid 11 var det den längsta kö jag sett och parkeringsplatserna var slut. Tur vi gick upp tidigt. Jag handlade massa kläder och sovkläder till den lille. Nu är allt sådan handlar. Nu är det bara skötbord och säng kvar.

• Nettanss

Hej!

Vi var där i går och det var så mycket folk där. Men det märks att det börjar att gå mot jul, för många var nog där för att julhandla. Under alla mina år som jag har åkt dit har jag alltid sett till att åka tidigt för att slippa just att stå i kö.

• Miss starfield

jag var också där igår. Tror inte man ska vara där en lördag. Fy aldrig mer, det får bli vardagar. Fick stå i kö i en timme och lika länge leta efter vagn.Tillslut fick vi tag på 2 st men vi hade egentligen behövt tre. Vi var flera stycken. Fick bli helt överfulla vagnar.

• Pirrelin

Var där i går å det fanns inte ens kundvagnar att få tag på så fyyyyyyyyyy fan va jobbigt åsså spöregnade det...har man sedan gått upp kl 2 på natten för att åka buss från Köping så känndes det såååå jobbigt..en timmes kö för att komma in när vi väl sprungit runt å jagat kundvagnar i regnet å tillslut fick jag köpslå med en gubbe om hans vagn på parkeringen....men...väl inne fanns mycket fina saker å mamma tunikor:) JIPPPIE!

• Fyrklovern

Hej alla köpgalna!! Jag jobbar på Gekås (just nu hemma med HP) men november och december är det mycket folk VARJE dag, ska du ändå åka då så rekomenderas början på veckan, mån-ons och att man är där vid öppning, kl 8.

Bor man som jag, i närheten så är det ju helt klart minst folk efter kl 5 mån-ons, men då hinner man ju inte gå igenom allt.

Lycka till och strunta i allt tjafs om att det skulle vara bättre påfyllt vissa dagar, det fylls på LIKA MYCKET VARJE DAG,det handlar bara om vad som finns kvar och vad som kommit nytt men vi har absolut inga speciella dagar som vi fyller på extra mycket.

//Charlotte

• SusanneSJ

Definitivt en vardag och jag har upplevt att det varit som bäst ca 3 veckor efter lön! Alltså strax innan de flesta får lön igen!

• Vårsolen

Oftast när jag åker dit så är det på onsdagar, engång på våren och engång på hösten genom jobbet och än så länge har det aldrig varit kö då, vi brukar vara där runt 9-9:30
    Men man kan ju aldrig veta förstås, åk när det passar dig

• Techna

Som jag skrev innan så var jag där 7/10. Läste igår att de hade slagit rekord i försäljning den dagen...

Svar på tråden Ullared. När ska man åka dit?