Överskattad kändis?
Kanske finns massa såna här trådar men vilken kändis tycker ni är sådär otroligt överskattad att ni inte fattar varför hon/han har blivit känd överhuvudtaget.
Jag börjar med mitt bidrag
Bingo Rimèr
Kanske finns massa såna här trådar men vilken kändis tycker ni är sådär otroligt överskattad att ni inte fattar varför hon/han har blivit känd överhuvudtaget.
Jag börjar med mitt bidrag
Bingo Rimèr
Snillis! Usch ja hur kunde jag glömma Tomas Ledins otroligt intelligenta texter. Sommaren är kort , det mesta regnar bort. *ryser* Sen är han ju självgod som få också. Urk!
Kommer säkert att få skit för det här men är inte Laleh otroligt trist? Hon var bra i Jalla jalla, men jag får spader av hennes låtar!
Nadjis---> Håller med dig angående Laleh
Alla dessa sk "dokusåpastjärnor" vaddå stjärnor? Vad har dom gjort för att bli stjärnor?? Inget mig veterligen... att jönsa i TV på bra sändningstid räcker inte till för att bli stjärna i mina ögon.
Lars Winnerbäck
Linda Isacsson
Laleh, Thomas Ledin, Lisa Nilsson( man somnar zzzzz),Rickard Wolf, Patrik Isaksson (man somnar om zzzzzz), Wille Crawford ( eller hur det stavas? Huvva!), Håkan Hellström (är karln döv?), Lasse Berghagen.......finns hur många som helst som sjunger `hellre än bra´. Men men, smaken är som baken. Trevlig helg!
Ååhhh, nu kom jag på Sveriges mest överskattade artist, alla kategorier.....*trumvirvel*.....Lill-Babs! Hon har ju inte sjungit en ton sedan 60-talet, nu pratar hon sig ju igenom låtarna! *ryser* Hon är säkert en jättefin person, men som artist tål jag henne inte!
Flutterby: Ja henne glömde jag......håller med dig!
fightclub: hehehe, trodde jag skulle bli lynchad!
Per Gessle - Gyllene Tider - är så dåligt så man gråter :( (apropå ledin, isaksson mfl)