• I wannabe

Överskattad kändis?

Kanske finns massa såna här trådar men vilken kändis tycker ni är sådär otroligt överskattad att ni inte fattar varför hon/han har blivit känd överhuvudtaget.

Jag börjar med mitt bidrag

Bingo Rimèr

• Svar på tråden Överskattad kändis?
  • Nadjis

Snillis! Usch ja hur kunde jag glömma Tomas Ledins otroligt intelligenta texter. Sommaren är kort , det mesta regnar bort. *ryser* Sen är han ju självgod som få också. Urk!

Kommer säkert att få skit för det här men är inte Laleh otroligt trist? Hon var bra i Jalla jalla, men jag får spader av hennes låtar!

• getingmidja

Nadjis---> Håller med dig angående Laleh

• Elli47

Alla dessa sk "dokusåpastjärnor" vaddå stjärnor? Vad har dom gjort för att bli stjärnor?? Inget mig veterligen... att jönsa i TV på bra sändningstid räcker inte till för att bli stjärna i mina ögon.

• fightclub

Laleh, Thomas Ledin, Lisa Nilsson( man somnar zzzzz),Rickard Wolf, Patrik Isaksson (man somnar om zzzzzz), Wille Crawford ( eller hur det stavas? Huvva!), Håkan Hellström (är karln döv?), Lasse Berghagen.......finns hur många som helst som sjunger `hellre än bra´. Men men, smaken är som baken. Trevlig helg!

• Flutterby

Ååhhh, nu kom jag på Sveriges mest överskattade artist, alla kategorier.....*trumvirvel*.....Lill-Babs! Hon har ju inte sjungit en ton sedan 60-talet, nu pratar hon sig ju igenom låtarna! *ryser* Hon är säkert en jättefin person, men som artist tål jag henne inte!

• fightclub

Flutterby: Ja henne glömde jag......håller med dig!

• Y O D A

Per Gessle - Gyllene Tider - är så dåligt så man gråter :( (apropå ledin, isaksson mfl)

Vi ligger alla i rännstenen, men somliga av oss tittar på stjärnorna./O.Wilde
Svar på tråden Överskattad kändis?