Överskattad kändis?
Kanske finns massa såna här trådar men vilken kändis tycker ni är sådär otroligt överskattad att ni inte fattar varför hon/han har blivit känd överhuvudtaget.
Jag börjar med mitt bidrag
Bingo Rimèr
Kanske finns massa såna här trådar men vilken kändis tycker ni är sådär otroligt överskattad att ni inte fattar varför hon/han har blivit känd överhuvudtaget.
Jag börjar med mitt bidrag
Bingo Rimèr
Paris Hilton, poserar ju bara. Helt meningslös, lämnar en utan något intryck.
Finns massor av dem som inte borde vara kända, men om man måste välja 1....
Peter siepen
Alla som någonsin varit med i en dokusåpa?
Måste jag välja en så är det vem som helst från Big Brother.. hon puckot som på några veckor hade sex med alla, blev gravid, fick missfall, hade inte varit gravid, fick cancer, blev friskförklarad, förlovade sig, slog upp förlovningen och blev helt chockad över att hennes familj inte ville visa sig ute med henne efter det
Håller med moomin om Charlotte Perelli. Uäääck.
Herregud, vissa av alternativen ovan är ju genier om man skall jämföra med mina deltagare.
Linda Rosing
Robinson Robban
Finns ju massor, men Linda Rosing o Robban som ljuger i tidningarna för att få publicitet.
Tycker inte att dokusåpakändisar är kändisar överhuvudtaget. De är en klass för sig
A med A och R: Neje, inte Peter Stormare...
Han kommer ju från samma stad som mig.. (Det gör ju iofs Victoria Silvstedt oxå..
)
Annaloo: Tror du menar Jessica som jag oxå skrev
Peter Stormare`? Men han e ju helkul!
Ingela "pling" Forsman... allvarligt, hur bra texter skriver hon egentligen? Och varför får hon alltid agera översättare till musikaler osv? Såååå bra är hon inte!