Överskattad kändis?
Kanske finns massa såna här trådar men vilken kändis tycker ni är sådär otroligt överskattad att ni inte fattar varför hon/han har blivit känd överhuvudtaget.
Jag börjar med mitt bidrag
Bingo Rimèr
Kanske finns massa såna här trådar men vilken kändis tycker ni är sådär otroligt överskattad att ni inte fattar varför hon/han har blivit känd överhuvudtaget.
Jag börjar med mitt bidrag
Bingo Rimèr
StoltMama:
Haha, näe.. verkligen inte. Hata är lite väl starkt kanske. Den enda bild man har av en kändis är ju (oftast) den som media visar upp.
Yes, i Bräkne-Hoby. Pluggar på folkhögskolan här. Annars hade jag väl inte frivilligt flyttat just hit. Antar att du också bor i Blekige då? Vart?
Ja, så e de då de blåser upp allt från en lite smula till rättegång mm.
jasså, där i de tråkiga hehe... R-by ännu tråkigare. Va e de du pluggar till då? Var i Hoby för två veckor sen på "Karlssons"
Ruunar får min röst. Och den kan han dela med sin exfru, Carola!
Hon tanten som ägde en klubb för 150 år sedan..alexandra charles eller något sådant heter hon...
så otroligt dryg och självcentrerad att man vill kräkas,
vad har hon gjort egentligen? ser henne i tv och sådant ibland,
så har hon släppt ett gäng böcker(där hennes åsikt om olika saker berättas). Men annars är hon kändis pga den här klubben hon hade på 60-talet. Varför?
Kom på en till... vet dock inte vad hon heter, så här på rak arm. En tant, hon går på typ alla kändisfester. Hon är minst 80 år. Vet ni vem jag menar? Vad tusan har hon gjort för att bli känd?
Ah, nu kom namnet. Alice Timander heter hon ju
Markoolio
adlihtam:
haha, jag såg henne på tv häromdagen och tänkte precis samma sak.
'vem är hon? varför är hon känd? vad har hon gjort?'
fattade inget, de pratade inte om några filmer eller pjäser eller någonting...men det blev bekräftat sexhundra gånger att hon var en känd gammal tant.
ååå Linda Rosing BLÄÄÄ!
Basshunter.
victoria silvstedt
Alla dokussåpa-deltagare tycker jag är helt överskattade och vi skulle gott klara oss utan dem!
Carola
Sanna Bråding
Paris Hilton
Britney Spears är ju rätt överskattad oxå faktiskt
Carolina Gynning eller vad hon heter. bläää