• I wannabe

Överskattad kändis?

Kanske finns massa såna här trådar men vilken kändis tycker ni är sådär otroligt överskattad att ni inte fattar varför hon/han har blivit känd överhuvudtaget.

Jag börjar med mitt bidrag

Bingo Rimèr

• Svar på tråden Överskattad kändis?
  • saraseal
    Clobberella skrev 2006-10-04 15:07:45 följande:
    Ingela "pling" Forsman... allvarligt, hur bra texter skriver hon egentligen? Och varför får hon alltid agera översättare till musikaler osv? Såååå bra är hon inte!
    HAHAHA instämmer
    Mvh Sälen =)
  • A med A och R

Peter Stormare helkul????? Förvånad *asg* vartdå????

Tar arbetarna på Lipton kafferast?
  • idiblon

Kayo, Blossom Tainton och hon den dära andra bruden... Gladys nåt.

• reserverad

Magnus Hedman! Blaaaa. Tal honom inte efter hur illa han beter sig mot Bengtzing. Forresten var han val aldrig en overdrivet bra fotbollsspelare heller?

Magda Graaf tycker jag synd om, har last hennes bok, men varfor ar hon kand? Hon har ju inte heller gjort nagot outstanding egentligen? Skrivit en bok har ganska manga gjort utan att fa all denna uppmarksamhet.

• Sefyria

Carolina Gynning.
    Tilde Fröling.
    Robinson-Robban.
    Linda Rosing.
    BB-Jessica.
    Bingo Rimer.
    Peter Siepen.
    Natacha Peyre.
    Systrarna Graaf.

Skjuter från höften bara, kommer säkert på fler namn när jag får tänka efter.

• Featherboah

Måste bara svara på Cocobahia's inlägg på sida 1. >> Håkan Hellström är inte känd eller så folkkär som han är för att han sjunger bra, för det gör han inte. Det är hans energi och låtarna han skriver [han har en jäkla förmåga att få till fina texter som betyder något], han sprider glädje, och dessutom tar han sig alltid tid till fansen.

Var bara tvungen att säga det, då jag är ett Håkan-fan.

Svar på tråden Överskattad kändis?