Stich skrev 2006-10-06 21:59:46 följande:
Men nu tror jag att den här tråden har tappat lite..Frågan handlar väl om långtidsodling, och inte att kasta skit på varandra, vi får väl alla hoppas att läkarna kan sin sak!Och dom som inte tror på långtidsbehandling använd er av den korta då!Man går igenom så otroligt mycket under en IVF behandling och man behöver en massa stöd.. ge varandra det istället för en massa skit snack..
Gud i himmelen vad denna tråd har blivit ledsam att läsa....Vad är det som egentligen som gör att alla blir så upprörda ,jo långtidsodlingar...
KOPIERAR det som JungfruMaria skrev I SITT INLÄGG här ovan
Som min man just sa: är de så griniga för att de själva inte fått chansen att prova på långtidsodling?

DEN tyckte i alla fall jag var rolig!
Nej alla får inte eller blir inte erbjudna att få göra långtidsodlingar ..Har heller kanske så många guldägg att erbjuda processen
Men är det något att gapa över ....som du skriver JungfruMaria....har du blivit erbjuden det och har så många ägg att erbjuda var då stolt över det att du vågar ge dej in i den processen...
Men skriv inte och tala om hur lustiga du och din man är över oss andra här..Det är väldigt kränkande och alla är vi så sköra när vi går igenom Ivf som är mycket psykiskt påfrestande...
..Alla är vi lika mycket värda spelar ingen roll vilken process vi väljer att gå igenom....
Här ska vi stötta och råda varandra... slänga skit och kränka varandra kan ni hålla på med någon annan stans...
Kram på er alla som tror på det ni går igenom ,alla väljer vi våra egna vägar att gå och var rädda om varandra....