navelpiercing som är helt åt h-vete!!!! (äckligt)
Finns det någon annan som har någon erfarenhet av navelpiercing som gått riktigt snett?
Jag har tidigare haft navelpiercing i två omgångar men tog ut den när jag blev gravid. Nu så här efteråt, när man är lite i form igen tänkte jag att det vore roligt att ha en piercing igen.
Så jag gick och pierca mig i naveln.
Till en början såg allt riktigt bra ut, men sen helt plötsligt efter någon vecka eller så, så svullna det upp som f*n, blev alldeles knallrött, och såg vidirgt ut.
Jag gick tillbaka till pieringstället och fick en riktigt stark rengöringsmojs att ta på. Nu har jag gjort det i typ 6 dagar utan mycket förändring. Så idag var jag på boxträning, och när jag kom hem såg jag att min supertunna hud på den här "bollen" vid naveln spruckit och var och blod rann ut. Och det ser ut som den spruckit vi den öppning där min förra piercing snabbt. Det ser så jvla ofräscht ut alltså.
Nu har jag torkat med tops och satt på en steril kompress, imorgon ska jag träffa en sjuksyrra på apoteket. Jag kan bara inte rengöra huden något mer, den bara flagar av liksom *snyft*
jaja, ni som orkat läsa hit, har ni nån kommentar?