• Anonym (Förtvivlad)

Tråd för oss som rodnar!

Här kan vi träffas och stötta varandra i detta pinsamma problem.
    Ni som inte rodnar men vill va med och stötta är förstås också hjärtligt välkommna.

• Svar på tråden Tråd för oss som rodnar!
  • The Dreamer

jag har det problemet...så fort jag hamnar i en situation jag inte kan handskas med tokrodnar jag och alla bara skrattar åt mig..

• Nasse liten

här är en till! Senast igår: En snäll dam frågade om biljett priset på tåget. Jag kände att jag blev så röd att huvet snart skulle sprängas.... Fattar inte!!! Varför?

• Anonym (rodnar ej)

Jag som tycker det är så gulligt när folk rodnar.

Själv rodnar jag aldrig vilket också är lite trist, skulle faktiskt vilja rodna vid vissa tillfällen.

• Anonym (en till)

ja rodnar oxå.. ser ja någon på stan som ja känner när ja e med mamma eller någon så rodnar ja, säger någon oj va röd du blev i ansiktet blir de 10 reser värre i ansiktet.. hur får ja bort detta? de e skit jobbigt..

• Anonym (Förtvivlad)

The Dreamer: Hur sjutton kan folk skratta...!? Vad är det för människor?

(rodnar ej) det var ju bra att du tycker det är gulligt:) Men förstår inte hur du kan sträva efter det. Om du läser hur jag och många andra har det i en annan tråd jag skrev så förstår du nog vad jag menar.

• Anonym (Förtvivlad)

(en till): ja, vad gör man? jag tror nog att man måste lära sig att akseptera detta. Och först när man gjort det så kanske det försvinner. Jag hoppas det i alla fall.

• Laminie

Jag rodnar också och hatar det. Skitjobbigt...

• Anonym (en till)

ja har testat att utsätta mej flera ggr för sånt som ja vet att ja rodnar av men de funkar inte ändå, ja vill ju sluta med detta..

• Anonym (rodnar ej)

TS

Jag antar att man vill ha det man inte har. Det var inte menat som nåt hån mot er eller så. Men jag tycker faktiskt att det är gulligt.

• The Dreamer

Anonym (Förtvivlad) - de skämtar en del om det...antar att de inte vet vilket problem det är för mig...tack och lov har det blivit lite bättre, och rodnar inte lika ofta...men det känns så hemskt då jag gör det..

Svar på tråden Tråd för oss som rodnar!