• Anonym

Varför är jag SÅ kåt JÄMT?

Jag har blivit så jäkla kåt rent ut sagt. Jag MÅSTE ha sex varje dag nu för tiden, och när jag väl fått det är jag fortfarande sugen. Har börjat fantisera om olika typer av sex också som jag aldrig har tänkt på innan. Tex gruppsex och grejer. Är det för att jag är gravid eller för att jag börjar närma mig 30? Usch, nästan så att jag skäms! Är det nån som känner igen sig?

• Svar på tråden Varför är jag SÅ kåt JÄMT?
  • Anonym

Är oxå kåt väldigt ofta.... men jag är inte ens gravid!!! Är jag onormal?

• Anonym (Man ;-))

Jag e heller inte gravid men jag klassar mig som normal

• Anonym

Jag är inte heller gravid, visste inte att man var tvungen att vara gravid för att få vara kåt?!

• Anonym (Man ;-))

Nej,nej,nej, de måsta man inte men vi pratar vad jag försår om gränsen till översexuell nu eller vad ??

• Pockadockan

Shit! Undrar hur kåt jag kommer vara vid 30 då

LiamLej + Mamma = sant
  • Anonym

He h etror att det har med graviditeten att göra. jag är i vecka 23 och mkt mer än vanligt "villig" he he.. konstigt hur kroppen fungerar...

• J E S S

Översexuell, gravid eller bara 30års-kåt... man e inte onormal för de. Man kanske bara har en väldigt attraktiv kille/man som får en att längta o va kåt hela dagen

• Anonym

oj kul med så många svar! nä jag menar förstås inte att man måste vara gravid för att vara så himla kåt som jag är nuförtiden. Jag bara undrade, för jag har inte varit så här OTROLIGT kåt jämt. Skönt att veta att man inte är ensam.

Svar på tråden Varför är jag SÅ kåt JÄMT?