• Anonym

Varför är jag SÅ kåt JÄMT?

Jag har blivit så jäkla kåt rent ut sagt. Jag MÅSTE ha sex varje dag nu för tiden, och när jag väl fått det är jag fortfarande sugen. Har börjat fantisera om olika typer av sex också som jag aldrig har tänkt på innan. Tex gruppsex och grejer. Är det för att jag är gravid eller för att jag börjar närma mig 30? Usch, nästan så att jag skäms! Är det nån som känner igen sig?

• Svar på tråden Varför är jag SÅ kåt JÄMT?
  • Anonym (katten)

hej jag är också kåt jämt vill varje dag medans min man vill en gång i veckan,,, det är såååå frustrerande!!

• Anonym (kåt själv)

Är också kåt jätteofta, stimulerar mig själv. Funderar på att köpa dildo. Har kollat på nätet en massa men inte vågat beställa. Min man vill gärna ha sex men med honom blir det aldrig bra. Kommer bara när jag är själv. Kan onanera flera gånger om dagen ibland. är inte alls sugen när mannen väl kommer hem... trist för honom liksom...

• Anonym (LustigDam)

sällar mig till ligan *flin*
    är sååå otroligt känslig i bröst och ... hrmm! Superduperkåt varje dag, hormonerna åker bergodalbana när man är gravid tydligen

• gladlouise

jag är likadan, jag vill jämt ha sex, även om jag och min pojkvän nyss har haft det så kan jag vara sugen direkt igen. varje dag vill jag ha det. och min kille hinner inte riktigt med, jag är mer sugen än han :Dlite jobbigtfaktiskt

• Anonym

Hej.. gud vad underbart..

trodde bara det var jag som var överkåt när jag var gravid. så fort jag var ensam onanerade jag, och precis som andra skriver hade jag massvis med skulldkänslor mot min sambo, men vad gör man??? har aldrig hört någon som varit i sammma situation, men det är väl kanske inget man pratar om, men jag kände mg som värsta nymfomanen.

• Anonym

Helt otroligt egentligen.. Innna jag blev gravid så hade jag jätteproblem med lust osv kanske pga att jag blev sexuellt utbyttjad som barn men sen när jag sllutade med p-ring och blev gravid tog det fart ordentligt.. nu har jag kört slut på min kille för länge sedan och får själv se till de behoven när han inte orkar.. Glad

Hihihi känner mig så syndig =)

• Bruna

men väx upp "herrn" sluta att tracka, det var det värsta o löjligaste jag läst.....

• Anonym

Håller med!!!! Sånt skriver man ej här på FL... Vi har rätt att uttrycka våra känslor utan att behöva bli ner trackade..

• Anonym (/Herrn)

Jamen missis smartas berätta då för mig: Varför är ni kåt jämt??????? =)

• Anonym (kåtis)

hänger me här:är oxå sugen jämt lite jobbigt när man e singel Har visligen träffat en kille lite då och då men blir bara sexuelt frustrerad av han då de går för han på 2sekunder och jag vill hålla på 1 timmar

Svar på tråden Varför är jag SÅ kåt JÄMT?