• Anonym

Varför är jag SÅ kåt JÄMT?

Jag har blivit så jäkla kåt rent ut sagt. Jag MÅSTE ha sex varje dag nu för tiden, och när jag väl fått det är jag fortfarande sugen. Har börjat fantisera om olika typer av sex också som jag aldrig har tänkt på innan. Tex gruppsex och grejer. Är det för att jag är gravid eller för att jag börjar närma mig 30? Usch, nästan så att jag skäms! Är det nån som känner igen sig?

• Svar på tråden Varför är jag SÅ kåt JÄMT?
  • Anonym

Anonym /Herrn: Du har aldrig hört talas om att gravida kvinnor har HORMONER, sluta lägga dig i sånt du ej har en aning om... Jag är gravid och stolt och du kan inte hindra mina lustar genom att skriva en massa idiotiska saker här. Jag tycker att man här på fl skall ha respekt till varandra, så när jag läser sådant som du skriver blir jag bara så jävla trött.  Tråkigt att en människa som du hittar hit...Lite förståelse kanske inte hade skadat i ditt fall... Kanske tur att männen inte blir gravida med tanke på alla hormoner...Hur skulle det bli då?

• Anonym (/Herrn)

Där hade du svaret ju! =)
    Era hormoner gör er till kåtisar som aldrig får nog! =)
    Respektera min åsikt här på FL,tack!

• Anonym

Det gör jag men du kan ju välja att uttrycka dig lite smidigare tack, tycker inte om att du skriver "äckliga kåtfittor". 

• Anonym (kåtis)
    Anonym (/Herrn) skrev 2006-12-02 14:34:50 följande:
    Där hade du svaret ju! =)Era hormoner gör er till kåtisar som aldrig får nog! =)Respektera min åsikt här på FL,tack!
    e de något fel på kåta tjejer då ?
  • Anonym (BBB)

Hej, jag trodde att det är bara jag som är fel på men nu tror jag att det finns flera som är kåta som mig, jag är liksom kåt varje dag, jag måste ha mig kille typ som mat varje dag. Jag bor ganska långtifrån honom och jag få aldrig tillräckligt av honom. Vi är i olika åldern, jag är 30 plus och han är 20 plus, förut var det han som var mest kåt och jag hinner inte med mycket, men nu har jag börjat tränat sedan I December och jag har blivit mer kåtare. Jag fantiserar om honom jämt, jag är en som måste älskar någon för att ha samlag med, jag kan inte heller använda dildo, har aldrig använt den. Jag behöver mycket närhet och smeker mycket när min kille är här, han bor i Järvsö och jag bor i Värmland. Jag har aldrig varit så här kåt till och med när jag var tonåring. Allt jag tänker på är hans kuk och hur han älskar mig varje dag. Jag blir trött på mig själv ibland. huh..

• Anonym (BBB)

Jag var mycket kåtare än vanlig när jag var gravid så det är nog inte farligt. Det är väl hormoner som gör att du blir kåtare. Tar promenad och träna som vanligt och ha samlag där du känna bekväm. Du behöver inte känna som du är annorlunda, det finns många kvinnor som är kåtare än vanlig fast de är inte gravid heller.

• Anonym (Kvinnan)

Det är ju hormoner som gör det. Både pga av graviditet och då ni inte använder hormonella preventivmedel, då de i många fall sakta dödat sexlusten.

Varje gång jag slutat med hormonella preventivmedel genom åren så har sexlusten kommit tillbaka med ränta efter några år. Så har helt slutat med ppiller mm då jag mår bättre utan.

• Anonym (Den egna lusten)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2021-08-22 11:48:36 följande:

Varje gång jag slutat med hormonella preventivmedel genom åren så har sexlusten kommit tillbaka med ränta efter några år. .

Blur du förvånad över din stegrande lust
  • Anonym (Oldie)

15 år gammal tråd som vaknat upp... Men visst är det härligt med kåta och våta kvinnor

• Bättre Beg

Jag var helt crazy överkåt när jag var gravid, lugnade ner mig under amning. Sen kom lusten tillbaka. Jag är snart 50år och är idag mer eller mindre alltid kåt.

• Anonym (Wtf)
    EnMan6666 skrev 2021-08-23 08:51:20 följande:

Här har ni en man som också är kåt väldigt ofta. Jag skulle gärna sexchatta med någon/några kåta kvinnor. Är ny på det, men som jag har förstått det så är Kik ett bra och anonymt ställe att sexchatta på. Så ni får gärna skicka meddelande till mig där. Jag heter EnMan6666 där också ????

Kan du bara sluta förpesta alla trådar med dina raggförsök? Läs forumreglerna, inga kontaktannonser i sextrådarna!
Svar på tråden Varför är jag SÅ kåt JÄMT?