• Anonym

Varför är jag SÅ kåt JÄMT?

Jag har blivit så jäkla kåt rent ut sagt. Jag MÅSTE ha sex varje dag nu för tiden, och när jag väl fått det är jag fortfarande sugen. Har börjat fantisera om olika typer av sex också som jag aldrig har tänkt på innan. Tex gruppsex och grejer. Är det för att jag är gravid eller för att jag börjar närma mig 30? Usch, nästan så att jag skäms! Är det nån som känner igen sig?

• Svar på tråden Varför är jag SÅ kåt JÄMT?
  • Anonym

Jaaa, jag är ff extremt kåt. Vart är alla villiga karlar när man behöver dom. Börjar bli lagom tröttsamt att tillfredsställa mig själv.

• Anonym

Hehe, du ska ju inte vara där...det är ju här du bör vara.

• Anonym (Puff??)

Helt utanför tråden.. men vad betyder puff??? som så många använder?..hehe är jag helt ute?? *ler*

• Anonym

Man gör tråden aktuell igen genom att puffa upp den på första plats i forumet så att säga.

• Anonym (kåtfia)

Här är en till !! Slängde mina dildos i ett anfall av prydhet efter 3e barnet... Väntar nu 4e och fantiserar och onanerar mer än någonsin. Jag får lite dåligt samvete mot min sambo, men har går bäst igång på att prata om sitt jobb!! Inte så upptändande, han skulle bli förvånad om han kunde läsa mina tankar och se mig när han var på jobbet...

• Anonym (kåtfia)

Här är en till !! Slängde mina dildos i ett anfall av prydhet efter 3e barnet... Väntar nu 4e och fantiserar och onanerar mer än någonsin. Jag får lite dåligt samvete mot min sambo, men har går bäst igång på att prata om sitt jobb!! Inte så upptändande, han skulle bli förvånad om han kunde läsa mina tankar och se mig när han var på jobbet...

• Alderia

Efter första trimesterns illamåendehärjningar blev jag också helt VILD! Körde fullständigt slut på min "stackars" älskling. Nu när det inte är så långt kvar är jag lite lugnare igen - lite för flåsig och stor för att känna mig sexig...

• Pernillan

Rolig tråd det här ;) men som sagt jag undrar hur jag ska bli vid 30 när jag "redan" har tre barn vid 23 o det förklarar ju en hel del... har ju massa sex redan... ojojoj ;) stackars älsklingen han är ju 7år äldre än mig, hur ska han orka med mig då när jag är 30 o han 37??...

Svar på tråden Varför är jag SÅ kåt JÄMT?