Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
lost: i asked u first....
Vilka låtar ska var och en sjunga på fredag?
1757 Idag 15:40 - ID: 14213193
Arcoiris
Snälla, ni som gillar Johan: kan ni ge nån vettig förklaring på varför?
Du skrev inte vem du fråga så nu fråga ja dej direkt.
lost: *suckar*
Om du kollar ett par inlägg upp så skrev jag visst frågan direkt till dig.
Om du pallar ta dig ett par sidor bak så har jag vid minst två tillfället skrivit varför jag tycker att Cissi är bra. Jag vill inte spamma detta för jag känner mig snart tjatig...
Vad jag däremot inte kan minnas mig se så är det ngn som skrivit varför Johan är bra. Och detta är jag seriöst nyfiken på. Men om det är så svårt... antar att det mest är en fix ide du inte kan förklara då lr?
det är ingen idé att säga till Johan att sluta sjunga ballader. Då skulle de antagligen låta ännu värre och högtalarna på tvn skulle nog inte klara av det.
Hej på er alla! har precis varit inne och lyssnat på låtarna dom ska sjunga imorgon, måste bara säga att vilken röst marcus har alltså, ska bli intressant och se hur det låter imorgon.
Angående cissi, så tycker jag inte hon ska vara kvar, men jag tycker hon kan sjunga men hon har inte det där lilla extra, ivarje fall inte för mig. Johan han tycker jag har då och då små glimtar, men jag tycker inte han är heller någon vinnare.
Men däremot marcus,ojojoj. åh eric ja. han höll jag på att glömma. han tyckte jag faktiskt inte om förut, men jag tycker han har bara blivit bättre och bättre.
Jag ser att det är mycket prat om cissi, och jag är ju en av dom som tycker att hon ej ska vara kvar, men sen om hon åker imorgon eller senare, spelar ingen roll, men hon är ingen vinnare.
Jag höll faktiskt på henne ibörjan, hon hade ju en grym röst, men jag vet inte vart den tagit vägen.
Men ska väl erkänna att den jag hade sett som värdig vinnare är ju danny, han hade ju en bra röst.
oj vad jag skrivit nu men måste bara skriva oxå att den jag hade velat sett mer av var jessica, hon har fin röst,men hon åkte ju rätt fort.synd!
men så är det med tävlingar!!!
om man tittar på johans repetition hör man ju bara tjejen som körar på yester-me, yester-you, yesterday..
låter ju inge bra alls..
det tänkte jag med på. Det låter som om hon sjönger låten och han körar elelr nåt. haha. Tror iofs att soul är lite småknepigt för alla. Iaf att få till känslan.
Jag säger bara en sak! Markus måste vinna! Vem som åker av Cissi eller Johan imorgon har ingen betydelse. Men blir det åter igen sympatiröster så de stannar tror jag starkt jag överväger att sluta titta!
Zandra J:
"det är ingen idé att säga till Johan att sluta sjunga ballader. Då skulle de antagligen låta ännu värre och högtalarna på tvn skulle nog inte klara av det."
Ingen kan väl påstå att johan gjorde rock-temat SÄMRE än balladerna...?!