• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • ebben

soppa-absolut.
    De andra har INGET att komma med......

• KikiBoo

Go Markus!FlörtSkrattande   Vilken hunk!

Felicia är tråkig!  Tycker hon s lite lik Reese W.. hehe!!

ÄNTLIGEN FREDAG!!Skrattande   Ska bli jäääkligt intresant o se vem som får åka..  Intressant o se Sannas nya outfit o, hahaFlört

• KikiBoo
    Soppan:  Snygg pressbild För att inte tala om bildrna i ditt  galleri.. FUBBIGT!! haha!!Flört
  • chillie

Jag tror nog att Cissi ryker idag, men å andra sidan har jag trott det varje gång.

Lite OT: Vad är det för annonser man egenligen kan se här inne? Free Live Cams?

• Soppa
    BooBoo skrev 2006-11-10 10:07:34 följande:
    Soppan:  Snygg pressbild För att inte tala om bildrna i ditt  galleri.. FUBBIGT!! haha!!
    Men nått +++ måste man väl få ha för att syrran är tillsammans med honom Räcka ut tungan.
    Pressbilden tog jag när vi var hos dom för 1 månad sen
  • agonist

Inte hängt med i svängarna här, vilka låtar sjunger dom i kväll?

• paks

En sak jag tänkt på nu i en vecka är hur Johan kramade Danny efter att Danny blev utröstad. Det var liksom inte en kram som sa "fasen va synd att du åkte ut", utan snarare en kram som uttryckte "jag är skitglad att det var du o inte jag". Eller nåt sånt. Svårt att förklara, men det var med sån tacksamhet han sprang fram o kramade Danny. Jag tycker Johan ska åka hem idag. Han är ju triiiiist o kan inte sjunga. Och bara trista gamla ballader.

Cissi kan gott stanna en vecka till i allafall. Hon har valt bra låtar hela tiden så det är kul att lyssna!

• WimsA
    BooBoo skrev 2006-11-10 10:05:19 följande:
    Go Markus!   Vilken hunk! Felicia är tråkig!  Tycker hon s lite lik Reese W.. hehe!!ÄNTLIGEN FREDAG!!   Ska bli jäääkligt intresant o se vem som får åka..  Intressant o se Sannas nya outfit o, haha
    Ja Sannas senaste vart jag allt lite orolig över, gick knappt ner över rumpan!!
    _ComBo_
  • Loren

Tycker det vore sanslöst om Felicia åkte före Cissi & Johan - lite tråkig är hon kanske (dock var Agnes ännu tråkigare förra året) men hon har ju iaf talang. Men så som folk röstade (eller inte röstade) förra veckan så kan väl vad som helst hända. Usch för att stå ut med att höra Cissi och JOhan ikväll igen, frågan är om man gör det...