• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Örnen76

Soul - Hoppas att Johan åker nu då!!!!

• Zäta

johan borde åka ut. tror inte att han fixar soul.

• blunda

alltså, jag tror att antingen åker nån av cissi och johan ut så det ryker pga att alla röstar utav bara den på de andra eller så blir det motsatt effekt och många tokröstar på dem bara för att de tror att de ligger risigt till...

• Arcoiris

Blunda: håller med

Jag gör ju så själv. Jag hejar på Markus eller ja Erik kanske oxå men röstar på Cissi för jag vill inte att hon ska åka ut än.

• ebben

Är ni kloka?? .....röstar ni på de fast ni INTE tycker de är bäst?
    Jisses,inte konstigt att röstning/de som åker ut är helt uppåt väggarna!!
    Tja,då vinner väl Johan o Cissi 2a då!

• Arcoiris

Ebben: men men... Hon e bra! Men jag vill inte hon ska vinna allt... men inte åka ut än! Johan måste ut först, och Felicia om hon inte fixar lite roligare framträdanden och... nån mer är kvar va?

• Myrongen

Hallå alla idol-fanatiker Flört!!!

Måste bara fråga: Är det nån mer än jag som tycker min lill-groda liknar Daniel Breitholz (denne hotta karl;) på den här bilden?

Karl 11 v.

Lill-grodans far tycker jag hallucinerar, och ingen annan ser det heller. Är det jag som har synfel eller?

• Mamma T

sAddePadde: Kanske Kan va lilla flinten som gör sitt , Söt liten kille iaf=)

• Mia888

SaddePadde: Nja, hade du frågat vem han var lik så hade jag aldrig kommit på Daniel, men väldigt söt liten kille du har!