• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • WiBa

Marcus är ju helt i en klass för sig.... BÄST!!!

Men Erik har växt av bara tusan under seriens gång.

Men men men... SNÄLLA NÅGON.... Johan han är INTE bra..

• Mysgos

30 min kvar....läääääääääängtar!!!!

?*`?-» ?*`?-» Vecka 7 - IVF ?*`?-» ?*`?-»
  • Loren

Håller på ERIK! Han lät bäst i repen! Hoppas Johan åker, lite inte alls bra.

• Ärtan1
    BeanGirl skrev 2006-11-24 17:45:34 följande:
    n k : Jo, Marcus _är_ tråkig, rena sömnpillret! Jag hoppas så på att få se Johan och Erik i finalen, det vore något det! När Erik eller Johan står på scen så är man ju fastnaglad i soffan och varken hör eller ser något annat men Marcuzzz, nä, då sträcker jag mig efter tidningen eller går och fyller på drickat, *gäsp*.
    Ja, visst fan är man fastnaglad när Johan sjunger... eftersom kroppen hamnar i chock och man kommer inte därifrån hur gärna man än vill!!!

Johan är verkligen KASS!!!
  • lostwhitoutu

Ja blir inte förvånad om Marcus är den som åker ikväll,

• Cajsan

Tjena alla "idolisar"!
    Nu är man här! Bänkad i soffan med laptopen, bara 22 min kvar!!!

• Cajsan

Är ni andra oxå lite oroliga för att Johan ska få en massa sympati-röster nu när han både i tidningarna och på radio går ut och säger att han mår så jättedåligt, och att han inte var värd att gå så här långt, etc etc.....

• Mysgos
    Hej Cajsan!!
    Hur mås det ikväll då??
    Jag har mått såååååå illa hela veckan men fick äntligen en liten paus idag. Skönt.
    Nu har vi precis ätit kycklingspett ( då mådde jag dock illa ) men jag hoppas kunna få i mig lite popcorn till Idol kvällen.

Hoppas  Johan åker idag, det är banne mig på tiden.
    Och så hejar jag på Erik - men det har du väl inte missat!!?
    ?*`?-» ?*`?-» Vecka 7 - IVF ?*`?-» ?*`?-»
  • lostwhitoutu

cajsa varför ska man sympati rösta???
    inte fan sympatiröstar ja för eric eller marcus ja röstar för att ja vill på johan för att ja ser att han har något som dem andra inte har o de måst e ju juryn som lät honom komma in en andra gång se att han har något med.......