• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Mamma T

Alltså ärligt talat så tror jag att Johan åker imorgon.
    Jag personligen tycker att han är bra, och jag gillar honom, men jag tror inte det räcker för att vinna tyvärr.

Markus kommer att ta hem det här, men även Erik har goda chanser.

Alla tre kommer nog få skivkontrakt hur det än går för dem.

Jag gillar alla tre, men Markus sjunger bäst av alla tycker jag, och han har en skön stil.

• Soppa
    Lemice skrev 2006-11-23 23:52:33 följande:
    Vad gör ni om Johan är kvar och MArkus åker ut.........
    Slutar se på idol för då finns det ingen att lyssna på nå mer som alltid leverar med klass och stil.

HEJJA MARKUS
  • AmiliaK

Har kollat på repen nu, Erik och Markus krossar ju Johan totalt. De är grymma båda två! Ikväll måste johan åka annars är det skandal!

• lillan76

ERIK VINNER HELA IDOL. han har utv så mycket, och han sjunger ju helt underbart.............

• Kattii

Nu kommer säkert en hel del här bli sura.. Men e det bara jag som tycker Markus va sämst på repet? tycker han slaktar bridge over troubled water, han sjunger ju riktigt falskt..

• Elie
    Soppa skrev 2006-11-23 23:56:10 följande:
    Lemice skrev 2006-11-23 23:52:33 följande: Vad gör ni om Johan är kvar och MArkus åker ut......... Slutar se på idol för då finns det ingen att lyssna på nå mer som alltid leverar med klass och stil.HEJJA MARKUS
    Jag förstår om du är lite partisk... Men du kan väl ändå inte tycka att Erik inte levererar med klass och stil!!
  • Soppa
    Elie skrev 2006-11-24 09:12:57 följande:
    Soppa skrev 2006-11-23 23:56:10 följande: Lemice skrev 2006-11-23 23:52:33 följande: Vad gör ni om Johan är kvar och MArkus åker ut......... Slutar se på idol för då finns det ingen att lyssna på nå mer som alltid leverar med klass och stil.HEJJA MARKUS Jag förstår om du är lite partisk... Men du kan väl ändå inte tycka att Erik inte levererar med klass och stil!!
    Erikr är jätte bra .Han har vuxit jätte mycket nu på slutet .För mig är det helheten som räknas jag vill inte lyssna på någon som man inte riktigt vet om det ska bli bra eller.
    Markus har inte vart bäst hela tiden. Men i det hela så tror jag han har vart den som klarat sig bäst genom alla olika stilar. 
  • Nericia

Hej alla idoltittare, här kommer lite tidsfördriv, ett idoltest.

http://www.expressen.se/index.jsp?d=112&a=748811&d=112&qindex=0&a=748811&qstate=0

Jag själv fick 19/21 rätt, och dom skrev att jag hellre ställer in en middag än att missa idol,haha.

men det är ju spännande ikväll, jag tycker då att johan måste åka, men sen tycker jag att erik ska vinna, fast det är vilket som igentligen, marcus är ju bra han med.

• Mia888

Gjorde testet, fick 17/21. Ställer tydligen oxå in en middag än att missa idol! Stämmer kanske, men man kan ju slå två flugor i en smäll.

Nu är det såhär att om inte Johan åker hem ikväll så är det grymt synd om Erik och Markus! Att svenska folket kan tycka att Johan är bättre än Erik eller Markus är för mig helt obegripligt men smaken är som baken...

Ikväll ska jag rösta på ERIK!! Tycker han har blivit helt kanon. Markus har dalat lite på sistone tycker jag. Och man vill ju ha en idol som bara blir bättre och bättre. HEJA ERIK!!!!!!