Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Alltså ärligt talat så tror jag att Johan åker imorgon.
Jag personligen tycker att han är bra, och jag gillar honom, men jag tror inte det räcker för att vinna tyvärr.
Markus kommer att ta hem det här, men även Erik har goda chanser.
Alla tre kommer nog få skivkontrakt hur det än går för dem.
Jag gillar alla tre, men Markus sjunger bäst av alla tycker jag, och han har en skön stil.
Vad gör ni om Johan är kvar och MArkus åker ut.........
Har kollat på repen nu, Erik och Markus krossar ju Johan totalt. De är grymma båda två! Ikväll måste johan åka annars är det skandal!
ERIK VINNER HELA IDOL. han har utv så mycket, och han sjunger ju helt underbart.............
Nu kommer säkert en hel del här bli sura.. Men e det bara jag som tycker Markus va sämst på repet? tycker han slaktar bridge over troubled water, han sjunger ju riktigt falskt..
Hej alla idoltittare, här kommer lite tidsfördriv, ett idoltest.
http://www.expressen.se/index.jsp?d=112&a=748811&d=112&qindex=0&a=748811&qstate=0
Jag själv fick 19/21 rätt, och dom skrev att jag hellre ställer in en middag än att missa idol,haha.
men det är ju spännande ikväll, jag tycker då att johan måste åka, men sen tycker jag att erik ska vinna, fast det är vilket som igentligen, marcus är ju bra han med.
Gjorde testet, fick 17/21. Ställer tydligen oxå in en middag än att missa idol! Stämmer kanske, men man kan ju slå två flugor i en smäll.
Nu är det såhär att om inte Johan åker hem ikväll så är det grymt synd om Erik och Markus! Att svenska folket kan tycka att Johan är bättre än Erik eller Markus är för mig helt obegripligt men smaken är som baken...
Ikväll ska jag rösta på ERIK!! Tycker han har blivit helt kanon. Markus har dalat lite på sistone tycker jag. Och man vill ju ha en idol som bara blir bättre och bättre. HEJA ERIK!!!!!!