• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Mysgos
    LinaFalk skrev 2006-11-24 15:10:55 följande:
    Inte ens spännande denna fredagen, vi vet väl att Johan åker förhoppningsvis!men tänk finalen, åååååå
    Själv är jag faktiskt lite nervöst...tycker de där röstningarna har varit allt utom självklara senaste gångerna!!!
    Men jag hoppas att Johan åker ut....
    ?*`?-» ?*`?-» Vecka 7 - IVF ?*`?-» ?*`?-»
  • dotter04
    Mysgos skrev 2006-11-24 16:29:23 följande:
    LinaFalk skrev 2006-11-24 15:10:55 följande: Inte ens spännande denna fredagen, vi vet väl att Johan åker förhoppningsvis!men tänk finalen, åååååå Själv är jag faktiskt lite nervöst...tycker de där röstningarna har varit allt utom självklara senaste gångerna!!!Men jag hoppas att Johan åker ut.... •*`•-» •*`•-» Vecka 7 - IVF •*`•-» •*`•-»
    Håller med mysgos - jag är också lite nervös... man har ju blivit rätt så snopen och förvånad ett flertal ggr när man verkligen trott att vissa skulle vara kvar och andra inte, som känns "självklara"... Förvånad
  • Petre

18/21 - Jag är ganska förvånad eftersom dethär är första säsongen jag följer hela programmet. Innan har jag bara tittat på auditionturnen. Men jag har väl snappat upp ett och annat här i tråden

• BeanGirl

n k : Jo, Marcus _är_ tråkig, rena sömnpillret! Jag hoppas så på att få se Johan och Erik i finalen, det vore något det! När Erik eller Johan står på scen så är man ju fastnaglad i soffan och varken hör eller ser något annat men Marcuzzz, nä, då sträcker jag mig efter tidningen eller går och fyller på drickat, *gäsp*.

• n k

BeanGirl
    Och jag tycker att det är sååååååååååå jobbigt när Johan sjunger, för det kommer inte en enda ren ton.....hela mitt ansikte grinar illa ...... USCH!!
    Jaaa, smaken är som baken
    Späääännnnning!!!!!

HEJA Markus! du é bäst du é den jag gillar mest!

Trevlig soffkväll alla IDOL-tokar

• Smaragd

Tycker det lilla man såg av repetitionerna så lät ju Erik klart bäst! Även den svårare låten "Crazy" verkade han ju behärska...
    Markus ÄR bra, men Erik är intressantare... Ska bli spännande att se vem av dem som vinner (för Johan måste ju bara åka ut ikväll)

• Kimsan82

Nu har jag lyssnat på genrepen!! Erik bör vinna IDOL 06 Och Johan åker ikväll, annars tänker jag bojkotta Finalen

• wow

Måtte Johan åka ut, annars är det rent ut sagt SKANDAL!!!