• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Saza
    Glans85 skrev 2006-10-27 21:54:21 följande:
    får man rösta ut Dannys polotröja hade den lätt fått åka alltså sandraglans.bilddagboken.se

*asg*
    Håller fullständigt med! Vad gör denna snygga pojke i denna gräsliga tröja??

Men det är ju löjligt att Johan fortfarande är kvar i tävlingen, ikväll MÅSTE han åka ut...

// Sandra - mamma till Wilma 051013
  • Elina87

Måste bara få säga en sak till, tycker att dem var dåligt stylade idag, Erik såg riktigt tråkig ut i sin gråa kofta och dannys polotröja...usch! fick känslan av att han jobbade ute till havs på ett fartyg där det var mycket blåsigt ikväll...

• Carisma95

Polotröja är väl egentligen ingen höjdare, men reagerade inte så mycket då den satt på Danny. *harkel*

Däremot tyckte jag Eriks kläder var RIKTIGT tråkiga! Tur att han sjöng bättre än han såg ut. Har stylisterna gått på semster??

• Saza
    Glans85 skrev 2006-10-27 22:16:21 följande:
    Saza:haha ja men jag hatar polo alltså!!var är den snygga pikén, de rufsiga håret och de ljusa jeansen liksom??? sandraglans.bilddagboken.se
    mmm... *drömmer om RIKTIGA Danny*
    // Sandra - mamma till Wilma 051013
  • Elina87

Tror ärligt talat att deras stylister eller stylist är sämst, första gången dom skulle stylas drog hon ju bara fram skräp åt alla och det slutade med att dom bestämde själv vad dom skulle ha på sig om ni minns när dom visade det.

• Carisma95

Tacka vet jag stylisten i Fame Factory..

• Blå molnet

Nån mer som har Markus och Linda som favvisar?

• Soppa
    Blå molnet skrev 2006-10-27 22:23:33 följande:
    Nån mer som har Markus och Linda som favvisar?
    Jag gillar oxå linda
  • Licizzi

Jag tyckte faktiskt att Felicia gjorde bra ifrån sig idag

♥ Älskar D o Cicci Bella f. o5o726 ♥
Svar på tråden Idol del 2