• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Status Mamma

Jag tycker Cissi mer är som en kille än en tjej. Usch, vad less jag är på henne, kan aldrig vara seriös utan ska jämt hålla på och fjanta sig.

Jag hoppas hon åker nästa vecka. Det har jag hoppats i en månad nu så nu måste hon bort.

• Brollie

Måste bara skriva lite jag med... Tycker det var bra att Linda rök, fast Johan hade gärna också fått åka ut....

• Houston Dogg

Är de inte sämre överlag i år än de brukar vara? Tycker knappt någon kan sjunga.... nu missade jag det tyvärr ikväll. Markus o Erik är väl hyfsade men inte mer.

• Status Mamma

Tror Linda kan ha åkt pga låtvalet, det var ju inte direkt nån känd låt. Jag hade aldrig hört den innan. Sedan kan det vara också att många har tröttnat på hennes stirriga blick.

Men jag håller med jag tycker Linda gjorde ett mycket bättre framträdande än Johan och Cissi.

• Silverkatten06

Jag måste vara både blind och döv, kan nån som gillar Cissi förklara varför? Jag fattar det verkligen inte...

• Houston Dogg

Silverkatten! Jag har gillat cissi hittills, även om hon inte är någon duktig sångerska - jag gillar hennes stil helt enkelt. Tycker hon ser för häftig ut - påminner om en gubbe liksom, haha men visst det hade ju varit en fördel om hon sjungit lite bättre - fast så himla dåligt sjunger hon inte ändå, hon har ett speciellt sound. Min man tycker hon är fruktansvärd...

• glammis

Nej, nej, nej - måste få skriva jag me!

Danny är bäst, kanske inte i sitt esse just idag men shit vilken svår låt att sjunga!
    Johan ÄR inte så kass, han har en fin röst men tyvärr är så helt värdelös på att prata för sig själv och ger ett osäkert intryck.
    Cissi är störtskön, det hon saknar röstmässigt tar hon igen med sin härliga personlighet.
    Erik är okej, men lite för mycket "pretty boy" för min smak.
    Felicia är lite vek, fast hon har en vacker röst
    Markus är...bra (men inte bäst!!)

så de så

• Carisma95

Glammis:
    Kan nog skriva under på allt det där...

• Bettiz

Enligt mig så är Heroes en väldigt känd låt! Och dessutom en väldigt bra låt!

• Elina87

Jag gillar cissi, hon har en väldigt egen stil och jag tycker inte alls att det känns som att hon spelar på det väldigt mycket och överdriver, hon är helt enkelt en störtsköt människa och en sån person man jag tror att man skulle kunna ha jäkligt kul ihop med. Hon sjunger inte som en gud det kan jag hålla med om och det förvånar mig inte om hon åker hem nästa fredag, men hon har något i rösten som hon får till i vissa låtar och det är underbart! Helt speciell och inte alls en typisk pop idol som skräp danny som får flest röster för att han är söt.

Svar på tråden Idol del 2