Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Hörrni! Hjälp!
Vad är det för Dont speak-cover som spelades i bakgrunden under Lindas "tid i idol"?
GRYM!
Näe varför åkte Linda ut! Hon var ju riktigt bra ikväll och förra veckan!! varför är pipsen Johan kvar. Har sagt innan vad jag tycker om honom..inte alls!
Jag tycker INTE Danny var bäst, ikväll var han bland de sämsta enligt mig men förra veckan var han riktigt bra!
jag gillar Cissi för hennes attityd på scenen och hennes röst. Fast jag ska erkänna att det börja kännas lite enformigt faktiskt. Det är samma varje vecka på något vis.
Om jag skulle få för mig att börja ifrågasätta varför jag tycker Cissi är bra så räcker det att jag lyssnar på när hon sjöng Savage Gardens låt. Sååå underbar! Shit
Jag tycker hon har gjort bra ifrån sig de senaste veckorna.
Linda va lite väl skrikig, men ... för fan Johan skulle ju åkt!
härligt carisma95, vi borde åka till Idol och rocka nästa fredag!
Cissi har bara gjort 2 hyfsade framträdanden... 1:a audition och förra veckan....resten är blääää
Heroes är ju känd
dock så var jag förvånad för Linda är bra mycket bättre än at behöva åka hem....
Markus är grym!! Nu är Pride en skitsvår låt, det finns förövrigt ingen sångare som ens kommer i närheten av Bonos röst, den rösten står utom all mänslig jämförelse så man ska inte jämföra Markus med Bono.
Felicia var skön idag. Cicci är sådär dåligt härligt skön på nåt sätt. Danny sög fett och var klart sämst ikväll! Erik har jag inte förstått tjusningen med, Johan känns som om han är med för sin söthets skull... men kan Cicci så kan han ![]()
Jag tycker Cissi sjunger jättebra och det ska bli riktigt spännande och se om hon höjer tonarten tills nästa vecka. Vore roligt att höra henne sjunga något som inte är rockigt lixom.
Jag tycker att det är helt fel att Linda åkte ut. Hon är verkligen bättre än de flesta av de som är kvar. Funderar allvarligt på att sluta kolla på Idol när det blir så här uselt. Trodde Linda eller Markus skulle vinna. *tjurig*
Vad var det med Kirshti ikväll, kändes som hon hade värsta PMS'en ikväll