Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Nyfiken örn: unplugged
Var tvungen att lyssna en gång till....men näää fyy vad Felicia låter. Hon har väl aldrig varit en favorit för mig, hon försvinner lite i mängden tycker jag. Ska bli kul att höra imorgon om det låter lika illa då. Kanske är min dator som inte har så bra ljud
Erik och Markus var lätt bäst
jag tycker felicia är så förbaskat mesig och har "snälla lilla flickan"-looken...usch.
Hon passar bättre där vid synten i klassrummet där hon hämtades...
Svart Spets skrev: "jag tycker felicia är så förbaskat mesig och har "snälla lilla flickan"-looken..."
Kanske är därför hon nu övar på porr-looken istället!
jag tror Felicia försvinner lite bland de andra, därför att de är färgstarkare än deltagarna var förra året. Skulle hon tävlat förr året tror jag inte hon skulle fått den stämpeln
blunda: Ja det kanske du har rätt i. Hon får söka nästa år och hoppas på att det inte är lika färgstarka deltagare med då, hihi.
Agnes gjorde ju inte heller mycket väsen av sig. Men hon gick och vann! Ja, man vet aldrig hur det här kommer att sluta..
Tyckte Erik och Danny lät bäst på repen, även Markus lät bra. Felicia, ok - men hoppas att det blir bättre tills imorgon. Tycker inte Cissi är något vidare, men sämst var Johan - han lät verkligen uselt!
Mia888: Tycker isåfall faktiskt att Agnes var mesigare än Vad Felicia är. Usch, gillade verkligen inte henne förra året.
Loren: Fast Agnes var väl bara 16? Inte lätt att få all uppmärksamhet från kameror och media. Inget försvar men man vet ju inte hur man hade reagerat själv. Å andra sidan så hade jag aldrig sökt!